Hij is gewoon een toffe gozer en niemand gelooft z'n leeftijd als hij het zegt, hihi. Maar kan hem ook wel als goede vriend bestempelen, in ieder geval zolang ik hier woon heb ik veel aan zo'n toffe huisgenoot.
Moderator: Moderafo's
Ja erg is dat he!!Debor@ schreef:Lalage schreef:Annemieke: trek je er niets van aan, het gaat erom wat God van je vindt, niet wat mensen vinden
Precies. Gel*ld wordt er toch wel, maar je word er idd af en toe echt doodmoe van, ik ken het.
Nou kiek an!!kuikentje schreef:kheb ook wel een vriend van 45! en daar kan ik ok alles tegen zeggen en tegen kwijt!
Ja dat geloof ik ook wel Marjo, als t een vrouw was kon t geen kwaadmarjo schreef:Annemiek, ik denk dat het geroddel ook een beetje komt doordat het om een man gaat. Als je een vriendin had van 53, was het denk ik voor niemand een probleem. Maar als een man en vrouw bevriend zijn begint het speculeren over een liefdesrelatie vaak al snel en dan is leeftijdsverschil wel een issue. Als jij maar zeker weet dat jullie relatie puur vriendschappelijk is...
Lalage schreef:Mijn 10 jaar oude huisgenoot is de oorzaak dat ik nu nog niet slaap![]()
Hij is gewoon een toffe gozer en niemand gelooft z'n leeftijd als hij het zegt, hihi. Maar kan hem ook wel als goede vriend bestempelen, in ieder geval zolang ik hier woon heb ik veel aan zo'n toffe huisgenoot.
Annemieke86 schreef:Ik plant weer ffies wat neer uit persoonlijke sfeerIk ga sinds een tijdje om met een man die speelt bij het muziekkorps van het Leger des Heils. Hij is 53. Zijn vrouw is bijna 4 jaar geleden overleden. Ik hoor van diverse mensen die ik ken dat mensen uit het dorp denken dat ik een relatie met hem heb. Terwijl we samen in dezelfde stichting zitten! We kunnen best wel veel dingen met elkaar bespreken.
Ik vroeg me af wie dat wel ns heeft meegmaakt of meemaakt: Vrienden met een groot leeftijdsverschil. Hoe gaan jullie er mee om? Ik bedoel.. ik kan me soms zo kwaad maken om die mensen die achter je rug om allerlei dingen gaan verzinnen![]()
Nou, is beter maar van niet!Boekenlezer schreef:Dat vind ik nou niet echt voor de hand liggen, om te gaan denken dat het om verliefdheid draait, als iemand van 53 met iemand van 19 praat. Rare mensen die dat denken.
Zelf ben ik nooit getuige geweest van zoiets als dit.
Annemieke86 schreef:Ik plant weer ffies wat neer uit persoonlijke sfeerIk ga sinds een tijdje om met een man die speelt bij het muziekkorps van het Leger des Heils. Hij is 53. Zijn vrouw is bijna 4 jaar geleden overleden. Ik hoor van diverse mensen die ik ken dat mensen uit het dorp denken dat ik een relatie met hem heb. Terwijl we samen in dezelfde stichting zitten! We kunnen best wel veel dingen met elkaar bespreken.
Ik vroeg me af wie dat wel ns heeft meegmaakt of meemaakt: Vrienden met een groot leeftijdsverschil. Hoe gaan jullie er mee om? Ik bedoel.. ik kan me soms zo kwaad maken om die mensen die achter je rug om allerlei dingen gaan verzinnen![]()
Spreuken 3:6
Boekenlezer schreef:Nou ga je het als dertiger in de regel niet zoeken bij een meisje van bijvoorbeeld 15 jaar. Het is meestal prettiger om met iemand van doen te hebben die een beetje behoorlijk volwassen is. Dan zit je wat meer op elkaars niveau.
Maar stel je nou voor, dat je wel zo'n jong iemand tegenkomt, en het blijkt iemand te zijn die best goed op jouw karakter aansluit, en ze doet het best wel kriebelen in je buik? Wat zou je dan doen?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 26 gasten