Ben ik met je eens Tinos!
vind het een beetje vreemde uitspraak. Hoop maar datt hij niet zulke uitspraken op de jongerenavond doet want ik denk niet dat dat gewardeerd gaat worden.
Moderator: Moderafo's
MissF schreef:topkok schreef:YEAAAH
/me komt ook en die kerel is egt een toffe gast, 1 zinnetje wat hij zei tijdens mijn judo lessen was:
Weet je waarom mensen GVD zeggen in plaats van ALLAH verdomme???
OMDAT GOD BESTAAT EN ALLAH NIET!!!!!
absoluut topper ik heb vrij, nog 5 plaatsen over in de auto
Dat kennie, dan moet je zelf op het dak
Ik denk dat wij in de auto ook nog 3 plaatsen over zullen hebben, maar waarschijnlijk nog maar 1, vanuit Rhenen, dus...
topkok schreef:YEAAAH
/me komt ook en die kerel is egt een toffe gast, 1 zinnetje wat hij zei tijdens mijn judo lessen was:
Weet je waarom mensen GVD zeggen in plaats van ALLAH verdomme???
OMDAT GOD BESTAAT EN ALLAH NIET!!!!!
absoluut topper ik heb vrij, nog 5 plaatsen over in de auto
Gershwin schreef:* Zucht *
Allah betekent gewoon letterlijk God en in het arabisch is er vást ook een vloek of in elk geval misbruik van de naam van Allah. Wat een héérlijk cultuurbepaalde discussie kan dít weer worden
Gershwin schreef:* Zucht *
Allah betekent gewoon letterlijk God en in het arabisch is er vást ook een vloek of in elk geval misbruik van de naam van Allah. Wat een héérlijk cultuurbepaalde discussie kan dít weer worden
MissF schreef:Gershwin schreef:* Zucht *
Onze God is Vader, Zoon en Heilige Geest, Allah niet
OKe, vanaf nu ontopic
Gershwin schreef:MissF schreef:Gershwin schreef:* Zucht *
Onze God is Vader, Zoon en Heilige Geest, Allah niet
OKe, vanaf nu ontopic
Niet alvorens ik gereageerd heb
Ik ken diverse voor de Islam tamelijk kwetsende uitroepen (en zal die hier niet noemen). Dat ten eerste. Daarnaast, het doet er in het geheel niet toe hoe je de godheid van je eigen geloof definieert om tóch tot misbruik van de naam van die godheid te kunnen komen
Gerdien B. schreef:en wie komen er allemaal???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten