Vrijdag 25 november - Refoweb Meeting Zeist

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 25 nov 2005 19:55

.....sta ik in Zeist...niemand...nu snap ik waarom :mrgreen: :mrgreen:

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 25 nov 2005 20:20

waar zijn cis en spons? :|
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 nov 2005 20:43

johannes1 schreef:
aan de andere kant erg jammer, dat het zo laat was. ALwin was nl al onderweg om mij op te halen. Met de problemen van dien aard dat hij nu niet meer naar huis kan. ALs het eerder was gemeld dat er plannen waren om het af te lasten dan was hij nog gebleven in barendrecht.

ik weet natuurlijk niet hoe het in de rest van het land was. maar bij ons is het pas om 4 uur gaan sneeuwen, daarvoor was het hard waaien en af en toe een regenbui. dus misschien kon het wel niet eerder afgezegd worden

hier is helemaal niks!! tis mooi helder!! mooi droog!!

koekie
Mineur
Mineur

Berichtdoor koekie » 25 nov 2005 21:52

hier ook geen drupje of dergelijk iets uit de lucht en een enkel zuchtje wind.
helaas was de plek van mijn bestemming tijdens men reis niet bereikbaar dus kheb 7,5 uur voor nop gereist :wink:

mensjes die wilde meeten, btje jammer maar komt wel weer een nieuwe.
als je een kuil graaft met je tanden, krijg je geen vieze handen.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 nov 2005 22:16

koekie schreef:hier ook geen drupje of dergelijk iets uit de lucht en een enkel zuchtje wind.
helaas was de plek van mijn bestemming tijdens men reis niet bereikbaar dus kheb 7,5 uur voor nop gereist :wink:

mensjes die wilde meeten, btje jammer maar komt wel weer een nieuwe.

k bedacht net dat we in het noorden bij ons thuis wel een mini meeting konden doen!! maar jah, daar ist nu nog wel iets te laat voor!!

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 25 nov 2005 22:52

Geloof me mensen je wilt nu echt niet in de trein zitten. Kom net van de hcc-dagen af. Kom je op Utrecht CS aan staat daar zo ongeveer de hele stationshal vol met mensen :| Blijkt dat er in zo ongeveer niks meer reed. Er ging nog een trein naar Rotterdam die tot de nok toe vol zat. Ook bussen zaten tot in het gangpad vol. Gewoon totale chaos. En dan heb ik het nog niet eens over de wegen. Heb er 4-5 uur over gedaan om thuis te komen met behulp van bus en bekenden waarmee ik kon meerijden. Onderweg verschillende vrachtwagens gezien die niet meer verder kwamen.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 nov 2005 22:55

Khoop maar dat het morgen allemaal over is....Anders zie ik het er nog van komen dat DesertRose in Utrecht moet blijven en ik hier in Capelle...Word dus een weekend alleen, word dus saai....
Nee...khoop dat et morge beter is!!!!
Afbeelding

sunlover
Mineur
Mineur

Berichtdoor sunlover » 25 nov 2005 23:12

Zijn er al ideeen voor een vervangende meeting?

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 25 nov 2005 23:23

Wel hier komt het verhaal van ene spons en een wereldreis naar de achterhoek. En dat allemaal om henkie weer eens te zien op een meeting... :mrgreen:

Oke ik dacht ik ga vroeg weg vandaag want dat voorkomt files... (keep thinking keep thinking ) dus gewerkt met bagger weer... tot 12.00 , vlug naar huis...omkleden... ja hoor half een in de auto :) op richting utrecht ... (ik moest cisca ophalen .... in zutphen en omgeving ) geen files....ik helemaal blij... ja tot venendaal... (richting oosten ) eh cis.. ik heb file , .. ja oke zal wel even duren... nou met veel kramp in mijn been door gegaan ... shit weer een politie auto. weer een ambulance... weer een gestrande automobilist... de regen ging ondertussen over in natte sneeuw...

hee wat is dat, een tegemoet komende auto op de andere weghelft met een dikke laag sneeuw op het dak... dat kan..niet... :( hmm het wordt natte sneeuw .. en ja hoor langzaam wordt het landschap wit...en de weg ook... aaagh pfff ik ben bij het circuit om 4 uur of zo.. (dat is de rotonde bij arnhem / velp) ik kan doorrijden.. ja dus niet.. weer een file richting zutphen.. oeps daar ga ik .. slip slip... ai winterbanden pas dinsdag... net iets te laat. pff alles gaat goed..ja hoor het is al zowat donker en de weg is nu geen weg meer maar een ...eh ijsbaan.. aangekomen op plaats van bestemming, helemaal wit... niks gestrooid.. cisca kom op bel froske op.. zeg maar dat hij naar mijn huis gaat.. we gaan niet naar de meeting..

dus wij terug.. net een ijsbaan , sneeuw op de weg , welke baan rij ik... eh ergens op de weg maar waar... ondertussen gehoord dat meeting niet doorging (waren al op weg ) maar we zouden toch niet gaan omdat het niet veel goeds voorspelde...
richting utrecht ook veel file ...maar niet zo als aan de andere kant.. dat stond meer dan 30 km lang pff daar was ik gelukkig uit... enfin niks gegeten want half een in de auto .. en het was 19.30 en nisk gegeten.. hup de mac in met cisca... essie gebeld , mijn vrouw gebeld.. mijn pa en ma gebeld... files van 89 km... bizaaarrrr... als ik diep in mijn har kijk had ik gewoon bij cisca moeten blijven slapen.. het was eigenlijk onverantwoord.,maar goed we hadden nog ge sm sddd om bij henkie te slapen ..wat denk je...geen plaats... tsss henkie toch.. enfin om half 9 weer in capelle aangekomen met een pauze van in totaal een half uur.

je wil er niet in gestaan hebben en het niet gezien hebben in het oosten... echt en als iemand dan zegt.. van ik heb er geen last van (zoals sommige kennelijk gedaan hebben van horen zeggen... dan eh wurg ik ze persoonlijk :mrgreen: ) ik ben blij dat ik thuis ben.. veilig en wel.. het was eigenlijk onverantwoordelijk...en ik heb nog nooit met 20 km op een rijksweg gerede... :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 25 nov 2005 23:36

Ik heb in Zuid-Duitsland en Oostenrijk al rare dingen meegemaakt op allerhande Bundesautobahnen en Bundesstraßen, maar op snelwegen in ons vaderland...
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 26 nov 2005 00:13

Poehee wat een weer zeg!!! De Dordtsche Drie liepen vol goede moed door Utrecht toen ik een foontje kreeg van Henk dat de meeting niet door zou gaan, dik balen natuurlijk. Maargoed, uiteindelijk met nog wat anderen een Utrecht meetink gehouden en dat was wel leuk :) We zijn zelfs nog met de trein thuis gekomen 8)
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 26 nov 2005 00:21

dan heb je heeeeel veeel geluk gehad.. net zoals ik...

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 26 nov 2005 00:25

Spons schreef:dan heb je heeeeel veeel geluk gehad.. net zoals ik...

Het was vanavond echt compleet chaos toen er werd omgeroepen dat er een trein richting Arnhem zou rijden, die mensen hebben echt vreselijk lang moeten wachten tot er ook maar iets reed. Richting Rotterdam ging allemaal erg vlotjes, weinig problemen enzo :)
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

ErikV
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ErikV » 26 nov 2005 00:45

Spons schreef:je wil er niet in gestaan hebben en het niet gezien hebben in het oosten... echt en als iemand dan zegt.. van ik heb er geen last van (zoals sommige kennelijk gedaan hebben van horen zeggen... dan eh wurg ik ze persoonlijk :mrgreen: )

Naar ik hoop toch wel in liefde :lol:

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 26 nov 2005 00:50

Ik vind wel dat iedereen die zich heeft opgegeven moet betalen!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Terug naar “Archief”