het is chaos in Zeist.
Maar goed ik kan niet zonder dus ga wel wat webbers meeten

Moderator: Moderafo's
Vernieuwde auto ja (dankzij de sneeuw). Overigens zijn de voorspellingen voor morgen ook niet best. Gewoon alles uitstellen. Geen risico's nemen.
Smurffie schreef:Vernieuwde auto ja (dankzij de sneeuw). Overigens zijn de voorspellingen voor morgen ook niet best. Gewoon alles uitstellen. Geen risico's nemen.
Argh!!Probeer mn baas dat ook even aan zn verstand te peuteren, om geen risico's te nemen!
Maar néé hoor, meneer gaat morgen gewoon naar de markt en dát gaat niet zónder personeel natuurlijk![]()
whatever, zwáái even naar me, als je me met kraam en al ziet overvliegen![]()
Jeronimuz schreef:Ik vind het heel jammer dat het niet door gaat, ook al heb ik er wel alle begrip voor. De mensen die verantwoordelijk zijn hebben de juiste beslissing genomen.
Er komt snel wel weer een volgende meeting!
rafaell schreef:als die sneeuw niet heel snel oprot maak ik dr een pop van
aan de andere kant erg jammer, dat het zo laat was. ALwin was nl al onderweg om mij op te halen. Met de problemen van dien aard dat hij nu niet meer naar huis kan. ALs het eerder was gemeld dat er plannen waren om het af te lasten dan was hij nog gebleven in barendrecht.
Acire schreef:Jeronimuz schreef:Ik vind het heel jammer dat het niet door gaat, ook al heb ik er wel alle begrip voor. De mensen die verantwoordelijk zijn hebben de juiste beslissing genomen.
Er komt snel wel weer een volgende meeting!
Hehehehe, toen ik je aan de foon had zei je nog: "He, gaat het niet door? om dat beetje regen?"
*lol*
Napoleon schreef:goeiedag, ik zit al weken de sneeuw uit de lucht te kijken (liefst in winterberg), valt-ie net vandaag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten