Nels schreef:wat ik denk..hoef ik hier niet neer te zetten...

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Heeft Roella nog steeds met meneer Aart?
mooie update trouwens, het gaat goed met de refowebstellen
Wat me wel opvalt is dat veel van die mensen hier nooit meer komen als ze eenmaal iemand aan de haak hebben geslagen... of lijkt dat maar zo?
Roélla Ciliata schreef:Lalage schreef:Heeft Roella nog steeds met meneer Aart?
Wat me wel opvalt is dat veel van die mensen hier nooit meer komen als ze eenmaal iemand aan de haak hebben geslagen... of lijkt dat maar zo?
Hehe, dan is hun taakvolbracht Lalage![]()
![]()
Maar ik heb geen verkering , al een half jaar niet meer, vandaar dat ik nu ook van de lijst ben geschrapt!!!
Lalage schreef:Roélla Ciliata schreef:Lalage schreef:Heeft Roella nog steeds met meneer Aart?
Hehe, dan is hun taakvolbracht Lalage![]()
![]()
Maar ik heb geen verkering , al een half jaar niet meer, vandaar dat ik nu ook van de lijst ben geschrapt!!!
Dat vermoedde ik al, maar je staat nog wel in de laatste lijst (of kijk ik nou scheef). Anywayz, het mag duidelijk zijn dat ik absoluut niet op zoek was toen ik op refoweb kwam, want ik ben er nog steeds
Lalage schreef:Wat me wel opvalt is dat veel van die mensen hier nooit meer komen als ze eenmaal iemand aan de haak hebben geslagen... of lijkt dat maar zo?
Carpento schreef:Lalage schreef:Wat me wel opvalt is dat veel van die mensen hier nooit meer komen als ze eenmaal iemand aan de haak hebben geslagen... of lijkt dat maar zo?
De chat heb ik idd weer verlaten, maar op het forum wip ik nog steeds wel eens langs hoor. Slowchat en IT&E voornamelijk.
Heb nu opeens tijd minder
Lalage schreef:Carpento schreef:Lalage schreef:Wat me wel opvalt is dat veel van die mensen hier nooit meer komen als ze eenmaal iemand aan de haak hebben geslagen... of lijkt dat maar zo?
De chat heb ik idd weer verlaten, maar op het forum wip ik nog steeds wel eens langs hoor. Slowchat en IT&E voornamelijk.
Heb nu opeens tijd minder
Haha, ik zit ook minder in de chat, maar check m'n aantal postings hier op het forum
Lalage schreef:Wat me wel opvalt is dat veel van die mensen hier nooit meer komen als ze eenmaal iemand aan de haak hebben geslagen... of lijkt dat maar zo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten