Ik heb me wederom geergerd, maar ga toch rustig reageren. Ik vind de stigmatisering echt dramatisch. Ik krijg regelmatig te horen dat ik ongenuanceerd ben en christenen stigmatiseer, en wat zie ik hier? Precies dat waar ik van beschuldigd wordt.
Ik zie een moderator die respectloos is richting een man die toch werkelijk heel wat meer ervaring heeft op dit gebied maar gewoon een andere mening is toegedaan. (Inderdaad een reden om iemand zo te benaderen...

)
Er zijn zoveel fijne feesten waar respectabele dj's muziek draaien die zo puur is en waar mensen komen die zorgen voor een gemoedelijke sfeer en een fijn samenzijn. Er zijn zoveel fijne underground-party's waar hippe muziek geselecteerd wordt op inhoud. Er is zoveel meer dan de gore oppervlakte die hier omschreven wordt door enkelen, de house-party's en hellraiser feesten waar josti-tosti juist van aangeeft die niet te bezoeken.
Er wordt hier slechts gesproken met in het achterhoofd de domme intellectuloze (schitterend woord, weet niet of het bestaat, maar schitterend is het) dommekrachtenmuziek met 1000 bpm (enigszins overdreven). Terwijl er niet gedacht wordt aan intelligente muziek, de muziek met inhoud. Er wordt niet gedacht aan het feit dat niet alles zo zwart-wit is, dat onmogelijk een complete scene afgeschreven kan worden als zijnde van satan.
Mensen leer toch eens een beetje nadenken en een beetje minder rechtlijnig te zijn (althans, wel dit soort rechtlijnigheid die tot ongenuanceerde reacties leidt en lijdt).
Dank u.