Gerdien B. schreef:maar als je zelf met de mensen praat die uit de housewereld komen, zeggen zelf dat het duivels is.
Hoe kan je op een plek waar de duivel gedient wordt er heen gaan om God te prijzen??
ik kom ook uit de house wereld en ik zeg dat het niet zo is.... het is echt grote onzin dat alle house parties georganiseerd worden door satanisten die mensen aan een verslaving willen helpen.... ik denk dat je niet helemaal helder hebt wat de house scene precies inhoud.... ik kan hierover een heleboel dingen zeggen, maar ik denk dat je veel beter zelf kan gaan uitzoeken, wat house en dance muziek precies is.... vraag ernaar bij mensen die vaak naar feesten gaan en dan niet alleen maar de grote hellraiser parties. Ook de kleinere discotheken. Daar hangt vaak een hele gemoedelijke saamhorige sfeer.
Mij lijkt het ook logisch dat hij zwart wit is.
Helemaal als je ziet wat hij allemaal heeft meegemaakt.
Hoe zwart witter hoe duidelijker voor de mensen hoe duidelijker dat je beter 20 straten om kan gaan voor een houseparty. Of je moet er gaan staan evangeliseren
maar nu ga je er dus vanuit dat hij het wel weet...... ik wil je stimuleren om te onderzoeken en niet zomaar een mening van iemand anders over te nemen. De house van tegenwoordig is heel anders en daar worden zelfs quotes uit de bijbel in aangehaald.
Daarbij komt: je dient of God of de wereld en beide samen dat kan niet!!!!
maar wie bepaald bij welke actie je God dient en bij welke niet? Naar een house feest gaan betekent niet per definitie dat je God daar niet kan dienen.....mijns inziens
I'm not a complete idiot, there are a few parts missing....