Moderator: Moderafo's
Debor@ schreef:Ook via Refoweb, maar dat behoort tot het verleden.
Javaca schreef:Heb maar op anders geklikt,
Heb via een gitaarforum een -inmiddels zeer goede- vriendin leren kennen.
Het verhaal gaat zo:
Op een gitaarforum kwam er iemand met een beginnersvraag die al heel vaak gesteld was. De rest van dit forum reageerde er nogal vervelend op.
Aangezien het MSN adres in het profiel stond heb ik deze persoon toegevoegd en de vraag beantwoord. Na wat heen en weer gechat, (zomervakantie, beide alleen thuis, tot heeel laat door chatten) kwamen we er achter dat we maar 8 km uit elkaar wonen en beide eerstejaars studenten aan de zelfde lerarenopleiding zouden worden. In september elkaar voor het eerst ontmoet op de introdag en sindsdien goede vrienden. Het is zelfs zo dat zij (studente AK) vooral vrienden heeft in mijn vakgroep (gs).
Het is niets meer dan een goede vriendschappelijke relatie. De vriendschap gaat wel veel dieper dan veel liefdesrelaties in mijn omgeving. Dit komt mede doordat de persoon in kwestie vrij zwaar depressief is en ik haar samen met een (letterlijk door God gezonden) vriendin opvang.
esra schreef:dit is idioot....
ik ben die laatste vriendin. inmiddels zijn we bijna een half jaar samen.
die depressieve vriendin vertelde dat ze iemand had leren kennen via t internet. ik zei dat ze ermee moest oppassen omdat dat niet veel goeds kon opleveren. maar ik leerde javaca kennen en werd al vrij snel verliefd op hem. en gelukkig bleek dat wederzijds te zijn. dus zodoende is t voor mij ook : anders;...
Markie schreef:Met dat safe zou ik maar uitkijken. Het is en blijft internet waar iedereen zich kan aanmelden, én anders voor kan doen.
Ook heeft niet élke refo zuivere bedoelingen. Daar wordt helaas vaak té makkelijk over gedacht in mijn ogen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten