meschianza schreef:Johanne! Waar zijn de schitterende resultaten van mijn fotomaakdrang?
Uhm... ons aller baas heeft gekozen en geplaatst...
*de rest zal ik nog wel zelf ergens online zetten

Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Johanne! Waar zijn de schitterende resultaten van mijn fotomaakdrang?
Johanne schreef:meschianza schreef:Johanne! Waar zijn de schitterende resultaten van mijn fotomaakdrang?
Uhm... ons aller baas heeft gekozen en geplaatst...
*de rest zal ik nog wel zelf ergens online zetten*
henkie schreef:Ik kreeg er nog een paar van Leilah en die zijn ook geplaatst.
Voor de goede eurde...het ging om een zaalvoetbaltoernooi. Ik wil voetbalfoto's zien.Hoe jullie in, uit, op en aan elkaar klitten, zal de volgende meetink wel weer te zien zijn
TheShadow schreef:ik wil niet opdringerig doen.. maar ik ben zeer benieuwd naar de dvd... is er al meer bekend?
Raido schreef:Ah het wordt dus de eerste refoweb-da-movie censored? een gros aan piepjes en tuutjesik zou die mensen die dat doen echt finaal voor schut zetten in da movie
Raido schreef:Ah het wordt dus de eerste refoweb-da-movie censored? een gros aan piepjes en tuutjesik zou die mensen die dat doen echt finaal voor schut zetten in da movie
Leilah schreef:TheShadow schreef:ik wil niet opdringerig doen.. maar ik ben zeer benieuwd naar de dvd... is er al meer bekend?
Chill jongenOoit beziggehouden met videobewerken?
Dat gaat wel even duren, daarnaast is mijn man zo slim geweest de camera bij mij te laten liggen en aangezien mijn bak het niet trekt om filmpjes te bewerken zul je nog even geduld moeten opbrengen. Zodra er meer bekend is laten we dat natuurlijk weten
DK verheugt zich al op het knip en plak werk, sommige figuren konden het blijkbaar niet laten stomme opmerkingen te maken en te schelden, jammer
Napoleon schreef:wellicht komt er ook een uncutted version
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten