Refowebs eigen Miss Verkiezingen: MISS REFOWEB

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stem hier voor Miss Refoweb. Wie is dat volgens jou?

mESCHIANZA
2
2%
Lizz
3
3%
Trijntjejohanna
10
11%
Acire
5
6%
Mini
2
2%
JialiKelly
3
3%
Johanne
5
6%
Lalage
1
1%
Ikke21
11
12%
Paprikameisje2
9
10%
TheBadeend
3
3%
Liesje
1
1%
Marion_16
1
1%
Princess
1
1%
Tweetietwee
1
1%
Chloë
6
7%
Butterfly
14
16%
Mannine (voorheen Kruimel)
12
13%

Totaal aantal stemmen: 90

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 25 jun 2003 13:53

meschianza schreef:
Maarten schreef:
Maarten.....het is ABSURT, niet absurd! denk nou maar niet dat je het beter weet.

Van Dale schreef:absurd ( bijvoeglijk naamwoord, bijwoord )

*zucht* Wie heeft er nu in vredesnaam nog een toelichting nodig? *zucht*

Je hebt helemaal gelijk, het is absurd met een D aan het eind.
volgens mij heb je nog niet gezegd waarom wij altijd oneniggheid hebben naar jouw visie dan.
The one thing you can give and still keep is your word.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 25 jun 2003 13:54

CC ik zou haar kegelbaan die nu in je voortuin ligt opeisen, 't is jou grond, en alles wat op jou grond staat is je eigendom. Hij is van tropisch hard hout, dan rot hij niet zo snel. En ze kan je toch niet meppen met de knuppel want die zit nu in een zakje als sjoelstenen.

Geloof me, ik ben niet bang voor haar kegelbaan, ik kan heel hard rennen ;)

Verders is hiervoor een gemeenschappelijke tuin en ik huur, dus ik ben bang dat ik niet zo sterk sta. Hoewel ik misschien niet kan voorkomen dat de hele kegelbaan vannacht in de hens staat ;)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 25 jun 2003 13:55

RieBo schreef:CC ik zou haar kegelbaan die nu in je voortuin ligt opeisen, 't is jou grond, en alles wat op jou grond staat is je eigendom. Hij is van tropisch hard hout, dan rot hij niet zo snel. En ze kan je toch niet meppen met de knuppel want die zit nu in een zakje als sjoelstenen.

Mijn kegelbaan en mijn sjoelstenen verdedig ik met mijn leven, onthoud dat goed.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

RieBo
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor RieBo » 25 jun 2003 13:55

Cybercurse schreef:
CC ik zou haar kegelbaan die nu in je voortuin ligt opeisen, 't is jou grond, en alles wat op jou grond staat is je eigendom. Hij is van tropisch hard hout, dan rot hij niet zo snel. En ze kan je toch niet meppen met de knuppel want die zit nu in een zakje als sjoelstenen.

Geloof me, ik ben niet bang voor haar kegelbaan, ik kan heel hard rennen ;)

Verders is hiervoor een gemeenschappelijke tuin en ik huur, dus ik ben bang dat ik niet zo sterk sta. Hoewel ik misschien niet kan voorkomen dat de hele kegelbaan vannacht in de hens staat ;)

Ow bel me dan even, ben gek op vlammen. Kom graag even langs om te kijken :wink: :lol:
========================================

Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 25 jun 2003 13:56

meschianza schreef:
RieBo schreef:CC ik zou haar kegelbaan die nu in je voortuin ligt opeisen, 't is jou grond, en alles wat op jou grond staat is je eigendom. Hij is van tropisch hard hout, dan rot hij niet zo snel. En ze kan je toch niet meppen met de knuppel want die zit nu in een zakje als sjoelstenen.

Mijn kegelbaan en mijn sjoelstenen verdedig ik met mijn leven, onthoud dat goed.

Dan zou ik ze hier heeeel ver vandaan houden als je slim bent ;)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 25 jun 2003 14:00

Maarten schreef:volgens mij heb je nog niet gezegd waarom wij altijd oneniggheid hebben naar jouw visie dan.

Daar ben ik diep over aan het nadenken. Ik denk omdat ik heel erg tegen jou opziet als man zijnde. Mannen zijn nu eenmaal een stuk intelligenter dan vrouwen. En omdat ik dat niet kan hebben probeer ik dat te ontkennen en er tegenop te boksen. Waarin ik ongelofelijk faalt wat mij diep van binnen erg veel pijn doet. Deze pijn uit ik vervolgens in aanvallend gedrag. Hierop reageer jij met jouw vaderlijke doordachtheid wat mij weer extra frustreert.

Ik denk dat de zaak zo in elkaar steekt.

(woehahahahaha)
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 25 jun 2003 14:02

Scherpe analyse Mes!!

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 25 jun 2003 14:16

EN toen was Maarten is met stomheid geslagen :mrgreen:

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 25 jun 2003 14:20

meschianza schreef:EN toen was Maarten is met stomheid geslagen :mrgreen:
nee hoor ik was een serieuze discussie aan het voeren over geloof en wetenschap. Maar ik vind het allemaal een beetje hard worden. Je wordt zo agressief Meschianza, waarom doe je dat toch? Probeer wat meer tedere gevoelens in je te doen ontluiken. :)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 25 jun 2003 14:24

Maarten schreef:
nee hoor ik was een serieuze discussie aan het voeren over geloof en wetenschap. Maar ik vind het allemaal een beetje hard worden. Je wordt zo agressief Meschianza, waarom doe je dat toch? Probeer wat meer tedere gevoelens in je te doen ontluiken. :)

Daarvoor moet je mijn bijdrages over geloof (religie)en wetenschap (actueel, religie v. Darwin) lezen. Ik beschik over verschillende verschijningsvormen.
Ik ben best heel lief hoor en de rust zelve en ik houd echt heel veel van jou, :wink: ik kan me niet voorstellen dat ik agressief over komt. Ik verveel me alleen wild hier opschool, maar ik ben verplicht te wachten tot kwart voor 4 en ik ben in een klierige bui, dat is waar. Zodoende. :D :mrgreen:

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 25 jun 2003 14:26

meschianza schreef:
Maarten schreef:

Daarvoor moet je mijn bijdrages over geloof (religie)en wetenschap (actueel, religie v. Darwin) lezen. Ik beschik over verschillende verschijningsvormen.
Ik ben best heel lief hoor en de rust zelve en ik houd echt heel veel van jou, :wink: ik kan me niet voorstellen dat ik agressief over komt. Ik verveel me alleen wild hier opschool, maar ik ben verplicht te wachten tot kwart voor 4 en ik ben in een klierige bui, dat is waar. Zodoende. :D :mrgreen:
ik mag om 4 uur pas weg. en heb ook geen izn meer :( maar ik ga toch nog maar wat doen.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 25 jun 2003 16:24

overigens, na kritiek op de jury, is besloten wat meer openheid te geven in hoe de jury werkt. de taken van de jury zijn als volgt

Maarten: jurylid religieuze zaken. op een refoweb moet er ook op worden gelet in hoeverre de kandidaten religieus betrokken zijn, en of er onverhoopt ketterijen de kop opsteken. een positief rapport van de kerkenraad is een pré.

Napoleon: jurylid innerlijke zaken. als student op een typische vrouwenstudie weet ik als geen ander hoe de vrouwelijke psyche werkt. een psychologisch rapport, met reactie daarop van de kandidaat is een pré.

Cybercurse: jurylid uiterlijke zaken. wat is een missverkiezing zonder dat het uiterlijk meegewogen wordt. foto vereist, lang blond haar is een pré.

voor elk van deze onderdelen is 10 punten te verdienen, waarna de kandidaat met het hoogst aantal punten de eerste plaats krijgt.

een der jury-woordvoerders, namens de voltallige jury.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 25 jun 2003 16:32

Goed bezug Napoleon, ik ben het met je eens! (ik zal me terdege voorbeireiden op m'n zware taak) ;)

RieBo
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor RieBo » 25 jun 2003 18:40

Hey Napoleon,

Je vergeet Jurielid RieBo z'n taken te vermelden. houd dat in dat ik de overkoepelende factor ben?

groetjes

Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan.

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 25 jun 2003 18:49

Als ik naar de zelfkennis van Meschianza kijk, voel ik er veel voor om haar direct ten huwelijk te vragen :). Zij is de miss. Chloë mag trouwens ook mee doen. Zij is de wijsheid op het forum.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Terug naar “Archief”