Games In Aantocht

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 29 okt 2005 01:35

hmm die nieuwe NfS ziet er wel cool uit!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

General
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor General » 31 okt 2005 15:27

De Nieuwe Wereld
Afbeelding
Zowel Age of Empires als Age of Empires II: The Age of Kings zijn klassiekers, het zijn games die vele duizenden RTS fans jaren bezig hebben weten te houden; on- en offline. Fans wereldwijd kijken dan ook reikhalzend uit naar het nieuwste deel in de serie, Age of Empires III.

Afbeelding
Age of Empires III speelt zich af in een veel latere periode dan z’n voorgangers, je speelt nu vanaf het einde van de middeleeuwen tot de 80-jarige oorlog en de hoogtijdagen van de VOC. Je hebt dus nu de beschikking over zware kanonnen, musketten, galjoenen en meer.

Op zich is er nog weinig veranderd aan de klassieke gameplay: Je begint met een town centre waar je voornamelijk villagers produceert, deze villagers bouwen de rest van de gebouwen en vergaren je resources (voedsel, hout, goud). Met deze gewonnen resources bouw je een leger, meer gebouwen en kun je upgrades aanschaffen. Al dit met als doel de tegenstander(s) af te slachten.

Afbeelding

Vernieuwingen zijn er echter ook te vinden, zo vind je verspreid over de kaarten verschillende schatten, variërend van 50 voedsel tot standaard dubbele hitpoints voor je verkenner. De schatten worden echter ook verdedigd door dieren, bandieten of inboorlingen welke je eerst uit de weg zal moeten ruimen alvorens je de schat op kunt halen.

Een grotere vernieuwing echter zijn de thuissteden en ervaringspunten. Voor alles wat je doet in de game krijg je ervaringspunten: het verslaan van vijandige eenheden, het vergaren van resources, het produceren van eenheden etc. Deze ervaringspunten kunnen daarna weer gebruikt worden om versterkingen te laten sturen uit je thuisstad, dit in de vorm van technologie, resources of eenheden.
Faith is daring the soul to go beyond what eyes can see.
Afbeelding

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 31 okt 2005 17:43

:D heerlijk spel ik hebbem. Het is gewoon fantastisch en uitermate verslavend :wink:
Ik vloog over de wolken, naar een land hierver vandaan.....

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Call of Duty 2 released!

Berichtdoor smArtjan » 07 nov 2005 19:59

He mensen, goed nieuws, Call of Duty 2 is uit!!!!
http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/661/661230/call-of-duty-2-20051025004116055.jpg
http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/661/661230/call-of-duty-2-20051025010157499.jpg
http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/654/654990/call-of-duty-2-20050930092812127.jpg

Minimum Requirements:

1, 4 GHz Prozessor (Celeron / Duron)
512 MB RAM
ATi Radeon 9200 / GeForce 4

Optimum Requirements:

2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)
1 GB RAM
ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900

Eerst maar even mn pc upgraden.......... (RAM en video)
http://www.callofduty.com

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 07 nov 2005 21:53

\:D/ ja en ik krijg hem morgen smakzoenslebber :8> :8> :8>
Ik vloog over de wolken, naar een land hierver vandaan.....

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 07 nov 2005 22:22

oh ik speel hem al een paar dagen en hij is intens goed... vooral met 5.1 boxen :)

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 07 nov 2005 22:39

als Civelization freak sinds versie 1
(1 en 2 heb ik beide toen nog gekopieerd hoor...)

wil ik ook graag de officiële Civelization IV versie! :D
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 07 nov 2005 23:15

*Kijkt zuinigjes*

Zou COD2 draaien op mijn Geforce2TI 64MB DDR?

1,4 ghz en 512 ram redt ik precies ...
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 08 nov 2005 00:16

Dan blijft het zuinig kijken, want de minimale specs bij zo'n spel, dat is een lokkertje. oh ja, ze liegen niet, je kunt het spel spelen, maar dan met alle grafische opties op het laagste niveau. En jij maar lekker gemaakt met mooie screenshots! Nee, als het om systeem eisen gaat, zorg dan dat je er ruim boven zit...! Dat is althans mijn ervaring. Maar voor COD2, ik zal eens kijken wat ie doet op mijn systeem, kijken hoe hoog ik em kan krijgen qua graphics/snelheid.... :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 08 nov 2005 09:55

Katlheen schreef:Dan blijft het zuinig kijken, want de minimale specs bij zo'n spel, dat is een lokkertje. oh ja, ze liegen niet, je kunt het spel spelen, maar dan met alle grafische opties op het laagste niveau. En jij maar lekker gemaakt met mooie screenshots! Nee, als het om systeem eisen gaat, zorg dan dat je er ruim boven zit...! Dat is althans mijn ervaring. Maar voor COD2, ik zal eens kijken wat ie doet op mijn systeem, kijken hoe hoog ik em kan krijgen qua graphics/snelheid.... :mrgreen:

Dat snap ik, maar het is toch leuk om weer mee te doen op de Refoweb server, slechte graphics of niet.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 08 nov 2005 10:32

Willen jullie rekening houden met de maximale grootte van 600 pixels per plaatje? Dank u :)
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 08 nov 2005 10:37

msichien even een stikcy maken hoe ze dat kunnen doen ? met software erbij (photo filtre, etc ) :?:

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 08 nov 2005 10:42

Als iemand daar behoefte aan heeft... ga je gang ;)
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 08 nov 2005 10:49

zal kijken wat ik kan doen , even kijken hoe het thuis loopt

J@Sp3R

Berichtdoor J@Sp3R » 08 nov 2005 10:51

Het is even geleden dat ik een reactie heb geplaatst maar nu moet ik wel :D

Ik had COD2 vorige week dinsdag binnen, downloaden ging niet dus kon hem toen pas spelen. Sindsdien moet ik zeggen is COD en CODUO naar de achtergrond verdwenen. Wat een heerlijke riffles en snipers... ook dat je met sniper met [SHIFT] je adem in kunt houden en zo je vizier zeer nauwkeurig is... Alleen maar lof...

Alleen wat jammer is zijn de systeemeisen:

Ik kan hem maar net op zijn hoogst spelen:

Ik heb gespeeld op Directx 7 omdat hij toen lekkere fps had (ruim 200)

Ik speel nu op Directx 9 met de volgende dingen:

Resolutie: 1280 *1024
Anti Alliasing: 4*
Texture instellingen: Alles op High behalve textures Extra
Smoke: Everything

Als ik alles op Extra zet is de fps maar rond de 35/50

Daarom alles net iets lager zodat ik fantsoenliijke fps heb, mijn fps is nu rond de 80...

Het ziet er super uit...

En als laatste maar zeker niet onbelangrijk, ik wil Nobody bedanken voor zijn moeite die hij gestoken heeft en steekt in de CODUO server en nu in de COD2 server... heeft goed nagedacht over de mods die het spel net dat beetje leuker maken... (Bijvoorbeeld dat je HUD niet kleurt als je op iemand aimt, dat is net auto-aim) Hopelijk komt er snel een mod voor rennen.

En o ja als laatste een tip voor sommige, de meeste zullen het wel weten, maar ik merk dat sommige het nog niet weten. Je pistol geldt nu als gewoon wapen, je kunt twee pistols dragen en je pistol inwisselen voor een ander wapen.

Terug naar “Archief”