Maarten schreef:hé Meschianza, last van scoringsdrift?
Wat! scoringsdrift!. Ik ben toch al de winnaar, geen twijfel mogelijk, ik moet alleen nog een boodschap een de wereld voordragen:
worldpeace!

Moderator: Moderafo's
Maarten schreef:hé Meschianza, last van scoringsdrift?
ik heb nog ergen een foto van je en tezamen met dit soort opmerkingen maak je niet veel kans meer............meschianza schreef:Maarten schreef:hé Meschianza, last van scoringsdrift?
Wat! scoringsdrift!. Ik ben toch al de winnaar, geen twijfel mogelijk, ik moet alleen nog een boodschap een de wereld voordragen:
worldpeace!
meschianza schreef:Wat! scoringsdrift!. Ik ben toch al de winnaar, geen twijfel mogelijk, ik moet alleen nog een boodschap een de wereld voordragen:
worldpeace!
RieBo schreef:Ben je al onderweg naar CC met je kegelbaan? Kan ik die muurtjes weer neerzetten.O ja, je knuppel heb ik tot sjoelschijven gezaagd, want wat is nou een sjoelbak zonder schijven.
![]()
meschianza schreef:RieBo schreef:Ben je al onderweg naar CC met je kegelbaan? Kan ik die muurtjes weer neerzetten.O ja, je knuppel heb ik tot sjoelschijven gezaagd, want wat is nou een sjoelbak zonder schijven.
![]()
Okee, nu ben je te ver gegaan, eerst mijn biljarttafel ernstig letsel toegebracht en nu ook mijn knuppel.
JAzeker, ik ben mijn kegelbaan aan het aanleggen in CC's voortuin, maar ik kom nog terug om mijn sjoelstenen op te halen (blijft gewoon mijn eigendom) en mijn biljarttafel en mijn toilettas en mijn cavia's en mijn 56 paar schoenen en mijn dubbelloopsjachtgeweer.
Ehhmm, bij deze zeg ik mijn deelname aan de miss-verkiezing op, nu Riebo mij is ontvallen is de lol er voor mij af.![]()
RieBo schreef:Dan mag je die sjoelbak wel voor een voordelig prijsje hebben, want wat heb je nu aan sjoelschijven zonder bak. Dubbelloopsjachtgeweer, was dat van jou, heb ik verkocht aan Bush, die had ze nodig voor irak, misschien heb ik nog wel een klappertjes pistool voor je
meschianza schreef:RieBo schreef:Dan mag je die sjoelbak wel voor een voordelig prijsje hebben, want wat heb je nu aan sjoelschijven zonder bak. Dubbelloopsjachtgeweer, was dat van jou, heb ik verkocht aan Bush, die had ze nodig voor irak, misschien heb ik nog wel een klappertjes pistool voor je
Okee, vervelend mannetje, jij rukt nu onmiddelijk op naar Irak om mijn dubbelloops te zoeken, of een bazooka, dat vind ik ook fijn.
En mijn oma, ze had weer gelijk,
ze heeft mij nog zo gewaarschuwd
: trouw toch niet met Riebo, lieve kind, hij smeert je alleen maar klappertjespistolen aan.
Maarten schreef:misschien kunnen jullie dit verder uitvechten in het te openen
RieBo en Meschianza: De grote breuk - topic.
Maarten schreef:misschien kunnen jullie dit verder uitvechten in het te openen
die miss verkiezing wordt een grote misser, als er niet gauw meer kandidaten komen. Ach de vrouwen kennen hun plek. Achter het aanrechtmeschianza schreef:Maarten schreef:misschien kunnen jullie dit verder uitvechten in het te openen
Ow, sorry! Maarten verliest het overzicht op zijn Missen. sorry Maarten!
Kan je het aan, al die foto's? De keuze wordt moeilijk zeker, nu ik ben afgevallen
Maarten schreef:die miss verkiezing wordt een grote misser, als er niet gauw meer kandidaten komen. Ach de vrouwen kennen hun plek. Achter het aanrechtmeschianza schreef:Maarten schreef:misschien kunnen jullie dit verder uitvechten in het te openen
Kan je het aan, al die foto's? De keuze wordt moeilijk zeker, nu ik ben afgevallen
sterker nog, ik kook altijd met heel veel plezier.paprikameisje2 schreef:Maarten schreef:die miss verkiezing wordt een grote misser, als er niet gauw meer kandidaten komen. Ach de vrouwen kennen hun plek. Achter het aanrechtmeschianza schreef:Maarten schreef:misschien kunnen jullie dit verder uitvechten in het te openen
haaaahhhaaa, die mannen kunne ook wel wat doen in de keuken!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten