Moderator: Moderafo's
Jerryman schreef:Hoi gasten. Ik begin net aan mn studententijd. Zit op Windesheim in Zwolle, zit niet op studentenvereniging, want dazz al1 maar zuipe vaak. Heb niks tege op n biertje, zal ook wel es met mn team naar de bar gaan. Wat kan wel wat kan niet.. Beetje kloten soms. Ik zie dat in t kader van teambuilding.. Nja, hoe zien jullie dat?
Cybercurse schreef:Jerryman schreef:Hoi gasten. Ik begin net aan mn studententijd. Zit op Windesheim in Zwolle, zit niet op studentenvereniging, want dazz al1 maar zuipe vaak. Heb niks tege op n biertje, zal ook wel es met mn team naar de bar gaan. Wat kan wel wat kan niet.. Beetje kloten soms. Ik zie dat in t kader van teambuilding.. Nja, hoe zien jullie dat?
Yoyo,
Jij begint net, ik ben net klaar, helaas
Zat ook op de Windesheim, 6 jaar feest gevierd. Studentenverenigingen hier in Zwolle zuigen enorm. Ben de 1e 2 jaar lid geweest, voordeel was dat je bij sommige gelegenheden koring kreeg op drank (heb m'n geld er dus wel uitgeaald), nadeel is dat bij de studentenvereniging alleen maar kanslozen zitten.
Cybercurse schreef:Zoals ik je laatst al zei, pauper:Ik stel voor dat jij werk zoekt, je leven op orde probeert te krijgen, en er iig iets probéért van te maken..
Betaalbare tips wil ik je uit medelijden altijd geven, geen probleem.
Katlheen schreef:Aha, je drinkt ook schotse whisky? Ik was even in verwarring door de spelwijze van whisky. Zoals ik het spel slaat het alleen op de Schotse uitvoering. Four Roses echter is niet Schots, maar een bourbon. Jack Daniels is zeker niet mijn favoriet. Dimple is zeker aangenaam, verder is een Oban ook aan te raden, helaas zijn die niet zo goedkoop.
kurtyo schreef:Katlheen: welke whiskey? Vrij veel: Johnny Walker (red label, black label), Four Roses, Dimple, Famous Grouse, e.v.a.(ik houd niet van Jack Daniels tot nu toe
)
Lalage schreef:Dat kan kloppen. Er zijn nu eenmaal mensen die niet bij Ichthus passen maar wel bij de Navigators en er zijn mensen die niet bij de Navigators passen en wel bij Ichthus (ik behoor tot de laatste categorie).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten