Studententijd!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 03 nov 2005 16:53

Aha, je drinkt ook schotse whisky? Ik was even in verwarring door de spelwijze van whisky. Zoals ik het spel slaat het alleen op de Schotse uitvoering. Four Roses echter is niet Schots, maar een bourbon. Jack Daniels is zeker niet mijn favoriet. Dimple is zeker aangenaam, verder is een Oban ook aan te raden, helaas zijn die niet zo goedkoop. :(
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 03 nov 2005 17:18

Nee, die zijn niet goedkoop, ook de reden waarom ik 'm nog niet echt ken. Ik drink whiskey en whisky inderdaad. ;)

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: Studententijd!

Berichtdoor Cybercurse » 04 nov 2005 00:46

Jerryman schreef:Hoi gasten. Ik begin net aan mn studententijd. Zit op Windesheim in Zwolle, zit niet op studentenvereniging, want dazz al1 maar zuipe vaak. Heb niks tege op n biertje, zal ook wel es met mn team naar de bar gaan. Wat kan wel wat kan niet.. Beetje kloten soms. Ik zie dat in t kader van teambuilding.. Nja, hoe zien jullie dat?

Yoyo,

Jij begint net, ik ben net klaar, helaas ;)

Zat ook op de Windesheim, 6 jaar feest gevierd. Studentenverenigingen hier in Zwolle zuigen enorm. Ben de 1e 2 jaar lid geweest, voordeel was dat je bij sommige gelegenheden koring kreeg op drank (heb m'n geld er dus wel uitgeaald), nadeel is dat bij de studentenvereniging alleen maar kanslozen zitten.

Naja, doe je ding en leer af en toe voor tentamens, ga naar de les, liefst meer dan ik, dan haal je het!

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 04 nov 2005 14:19

Je kunt ook dubbellid worden van zowel een chr als een niet-chr vereniging :) Leer je heel verschillende mensen kennen! Lalage, ben een paar x bij ichtus geweest maar tis nog niet echt mijn ding daar :) Alhoewel de mensen heel aardig zijn!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 04 nov 2005 16:36

Dat kan kloppen. Er zijn nu eenmaal mensen die niet bij Ichthus passen maar wel bij de Navigators en er zijn mensen die niet bij de Navigators passen en wel bij Ichthus (ik behoor tot de laatste categorie).

Aragorn

Re: Studententijd!

Berichtdoor Aragorn » 05 nov 2005 01:02

Cybercurse schreef:
Jerryman schreef:Hoi gasten. Ik begin net aan mn studententijd. Zit op Windesheim in Zwolle, zit niet op studentenvereniging, want dazz al1 maar zuipe vaak. Heb niks tege op n biertje, zal ook wel es met mn team naar de bar gaan. Wat kan wel wat kan niet.. Beetje kloten soms. Ik zie dat in t kader van teambuilding.. Nja, hoe zien jullie dat?

Yoyo,

Jij begint net, ik ben net klaar, helaas ;)

Zat ook op de Windesheim, 6 jaar feest gevierd. Studentenverenigingen hier in Zwolle zuigen enorm. Ben de 1e 2 jaar lid geweest, voordeel was dat je bij sommige gelegenheden koring kreeg op drank (heb m'n geld er dus wel uitgeaald), nadeel is dat bij de studentenvereniging alleen maar kanslozen zitten.

Sinds wanneer ben jij als beroepskansloze in staat om de kansloosheid van anderen te beoordelen? :roll:

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 05 nov 2005 01:37

Zoals ik je laatst al zei, pauper:

Ik stel voor dat jij werk zoekt, je leven op orde probeert te krijgen, en er iig iets probéért van te maken..

Betaalbare tips wil ik je uit medelijden altijd geven, geen probleem.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 05 nov 2005 12:11

Dus op een studentenvereniging zitten alleen maar kanslozen? In dat geval is het soort zoekt soort, dan ben jij net zo kansloos, oh nee, een nog grotere kansloze loser, want je bent alleen maar de 1e 2 jaar lid geweest, dus een doorzetter ben je ook al niet...!![/quote]

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 nov 2005 16:37

Cybercurse schreef:Zoals ik je laatst al zei, pauper:

Ik stel voor dat jij werk zoekt, je leven op orde probeert te krijgen, en er iig iets probéért van te maken..

Betaalbare tips wil ik je uit medelijden altijd geven, geen probleem.

Juist. En nu het verband met mijn post nog..

Overigens moet ik zeggen dat ik het dan weer erg zielig vind als het leiden van een pauperig arbeidersbestaan voor jou de maatstaf is of iemand er iets van gemaakt heeft of niet. En als je bovendien ondanks 6 jaar studeren kennelijk nog steeds niet in staat bent om je denken te verheffen boven dat van de eerste de beste gefrustreerde redneck lijkt de term kansloos me gerechtvaardigd.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 06 nov 2005 08:38

Katlheen schreef:Aha, je drinkt ook schotse whisky? Ik was even in verwarring door de spelwijze van whisky. Zoals ik het spel slaat het alleen op de Schotse uitvoering. Four Roses echter is niet Schots, maar een bourbon. Jack Daniels is zeker niet mijn favoriet. Dimple is zeker aangenaam, verder is een Oban ook aan te raden, helaas zijn die niet zo goedkoop. :(

Oban valt toch wel mee qua prijs? Ik drink alleen single malts, en ja, die zijn wat duurder maar het gaat dan ook niet door de cola.

Laphroigh is erg lekker, maar wat uitgesproken van smaak. 2 lekkere, wat zoetere whiskeys zijn Cragganmore en The Balvenie (Founder's Reserve)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 06 nov 2005 08:42

kurtyo schreef:Katlheen: welke whiskey? Vrij veel: Johnny Walker (red label, black label), Four Roses, Dimple, Famous Grouse, e.v.a. :) (ik houd niet van Jack Daniels tot nu toe :))

Jack Daniels is echt niet te drinken! Probeer ook eens White Lion.. Ze verkopen het als whiskey maar je kunt er beter de lak mee van je auto strippen.

Verder is een studentenvereniging niet meteen het Corps, er zijn verenigingen voor ieder wat wils. Van extreem ballerig naar super-alternatief.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 07 nov 2005 15:38

Kijk aan, nog een broeder die de hemelse smaak van een goede whisky kan waarderen...!!! En zeker, de eerste de beste die een single malt door de cola heen gooit, omdat ie het anders niet lekker vind....die moeten ze eruit gooien...!!!! :mrgreen:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 07 nov 2005 16:20

En nu maar weer verder over studentenverenigingen!

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 07 nov 2005 19:50

Lalage schreef:Dat kan kloppen. Er zijn nu eenmaal mensen die niet bij Ichthus passen maar wel bij de Navigators en er zijn mensen die niet bij de Navigators passen en wel bij Ichthus (ik behoor tot de laatste categorie).

haha, Navigators is ook niet echt wat voor mij hoor :) Maar je hebt ook leuke alternatieve verenigingen zoals orkesten,koren of bijv de tuna--> www.tunaleiden.nl :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 nov 2005 20:54

klopt, maar dat is niet echt een vervanging voor een kerk, wat ik drie jaar geleden wel zocht (omdat ik elk weekend ergens anders was)

Terug naar “Archief”