Ik vraag me af of er nog meiden zijn die willen dat de jongen echt álles betaalt. Net wat MM zegt, dat kwam voort uit het feit dat de salarissen verschilden. Tegenwoordig is dat allang niet meer aan de orde, tenzij je een (rijke) galante heer hebt die de rekening persé niet wil delen. Nu ben je gelijk aan elkaar wat betreft salaris en dok je samen. Hoef je je achteraf ook geen zorgen te maken wie nu het meeste heeft betaalt.
De jongen betaald alles? Dus niet in mijn geval! In die anderhalf jaar dat ik heb gehad, heb ik alles betaald! Op n paar dingen na.. Etentjes, treinkaartjes, cadeaus voor verjaardagen van beide kanten, ik betaalde alles!!
Aragorn schreef:Hm, en ben je nooit op het idee gekomen om te vragen of hij ook niet eens een keer zou betalen?
Ja maar hij had altijd een ander excuus.. Ja maar dat is achteraf he.. Het is gebeurd en ik laat het me geen 2e keer gebeuren! Dit is gewoon een leerpunt geweest. Fijn of niet.
Wij delen alles, mijn vriendin wil ook graag meebetalen ... ze vindt het grote onzin dat de jongen alles moet betalen. En dat is het ergens ook wel.....
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing. Edmund Burke