Moderator: Moderafo's
reform schreef:gave_meid schreef::mrgreen: Rene! als henk je niet geholpen had met opruimen waren henk en ik nog op tijd voor de mac!![]()
nte 2 minuten te laat.. stomme mac, om 12 uur gesloten, grrr
Haha, als jij had meegeholpen, waren jullie wel op tijd voor de MAC!
gave_meid schreef:reform schreef:gave_meid schreef::mrgreen: Rene! als henk je niet geholpen had met opruimen waren henk en ik nog op tijd voor de mac!![]()
ik had rugpijn en een enorme schaafplek op m'n rug, had me dan ook een simpel werkje gegeven!![]()
Flappie schreef:Ah ja het was enorm goed! Nou ja en dat we als Arro-team niet gewonnen hebben, iedereen weet dat de beker eigenlijk voor ons wasMaar als Arro-team, en ik als "vriend" die mee mócht doen natuurlijk, moet je de "mythe" rondom "arro" natuurlijk levend houden, dat doe je nu eenmaal niet door simpelweg te winnen
![]()
p.s. ik mág wel zeggen dat ik persoonlijk aardig goed op dreef was![]()
Alleen weer enorm jammer dat ik de afterparty heb moeten missen. Tot februari iig weer!
suus_ schreef:gave_meid schreef:reform schreef:gave_meid schreef::mrgreen: Rene! als henk je niet geholpen had met opruimen waren henk en ik nog op tijd voor de mac!![]()
ik had rugpijn en een enorme schaafplek op m'n rug, had me dan ook een simpel werkje gegeven!![]()
![]()
ik hoor het al weer je probeerd mij een schuld complex aan te praten
exuses gave_meid!! hoe gaat ie nu?
henkie schreef:Maar ter zake,
Foto's van het festijn mogen gemaild worden naar info@refoweb.nl.
We zullen het dan z.s.m. op de site plaatsen.
henkie schreef:Flappie schreef:Ah ja het was enorm goed! Nou ja en dat we als Arro-team niet gewonnen hebben, iedereen weet dat de beker eigenlijk voor ons wasMaar als Arro-team, en ik als "vriend" die mee mócht doen natuurlijk, moet je de "mythe" rondom "arro" natuurlijk levend houden, dat doe je nu eenmaal niet door simpelweg te winnen
![]()
p.s. ik mág wel zeggen dat ik persoonlijk aardig goed op dreef was![]()
Alleen weer enorm jammer dat ik de afterparty heb moeten missen. Tot februari iig weer!
Ik heb zélden een team zo arrogant een gelopen 2-0 voorsprong uit handen zien geven!! Waarvoor hulde mijne arro's! De naam is hoog gehouden.
Maar ter zake,
Foto's van het festijn mogen gemaild worden naar info@refoweb.nl.
We zullen het dan z.s.m. op de site plaatsen.
meschianza schreef:Winnaars gefeliciteerd!
Maar ik vind dat Rene de allergrootste beker verdient!
HEt was bijzonder gezellig! Mijn held van de avond was toch wel de keeper met de stropdas en de witte keepershandschoentjes![]()
Het enige noodzakelijke wat helaas ontbrak waren toch wel de tafeltjes....he Gershwin? Een ideel voor de volgende keer![]()
Kortom, prima avond, veel leuke mensen gesproken, veel nieuwe mensen de hand geschud en met mijn nieuwe liefde Kurtyo de GFT-bak gedeeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten