Vreemd gaan?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 20 jun 2003 11:54

Cybercurse schreef:
ikke3310 schreef:Nou ik vind zoenen dan ook nog wel kunnen. Wrm niet zou ik zeggen. Laat elkaar lekker vrij! Dat hou je het langste vol!

Ikk3310 :mrgreen:

Ik mag hopen dat je niet serieus was, anders blijkt wel weer dat je er geen kijk op hebt. 'Laat elkaar lekker vrij, dan hou je het het langste vol...' Geloof me: als je zover bent dat je elkaar vrij wilt laten is de kern van je relatie eigenlijk al voorbij...

maar in een bepaald opzicht kan je elkaar wel vrij laten.....hmm nee nu ik dit opschrijf is het toch eigenlijk niet zo.......mn vriend en ik laten elkaar ook "vrij" in bepaalde dingen, maar toch zijn we heel afhankelijk van elkaar en heb ik ook altijd in mn hoofd, hoe zou hij dit vinden!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 jun 2003 20:35

Cybercurse schreef:
ikke3310 schreef:Nou ik vind zoenen dan ook nog wel kunnen. Wrm niet zou ik zeggen. Laat elkaar lekker vrij! Dat hou je het langste vol!

Ikk3310 :mrgreen:

Ik mag hopen dat je niet serieus was, anders blijkt wel weer dat je er geen kijk op hebt. 'Laat elkaar lekker vrij, dan hou je het het langste vol...' Geloof me: als je zover bent dat je elkaar vrij wilt laten is de kern van je relatie eigenlijk al voorbij...

hij was toen echt superserieus... ik was er toen bij, ik verklaarde hem voor gek, maar hij mij, dus ja.... ik accepteer het echt niet als mijn vriend met een ander zoent, dan is het over

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 23 jun 2003 17:24

Ik zou echt doodgaan als mijn vriend zou vreemdgaan. So.... :shock: :shock: :shock:

joepie

Berichtdoor joepie » 24 jun 2003 16:54

Je gaat zomaar niet dood hoor.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 24 jun 2003 18:41

joepie schreef:Je gaat zomaar niet dood hoor.

en je vriend niet zomaar vreemd... hoop ik :D
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jun 2003 06:30

Napoleon schreef:
joepie schreef:Je gaat zomaar niet dood hoor.

en je vriend niet zomaar vreemd... hoop ik :D

dat hoop ik ook.... maar ik zou het ook heel erg vinden als mijn vriend wel vreemd zou gaan, ik zou dan het gevoel hebben dat ik schijnbaar niet genoeg ben...

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 25 jun 2003 13:29

Acire schreef:Ik zou echt doodgaan als mijn vriend zou vreemdgaan. So.... :shock: :shock: :shock:

Ik zou hooguit iemand anders doodmaken en nog iemand anders nooit meer aankijken ;)

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 09 mar 2004 18:05

Ik ben niet snel jaloers, maar als me vriendin met jan-alle-man zoent zou ik zeker erg jaloers worden. Laat staan als ze vreemd gaat.

Ik zal me zeker wel aanpassen om haar de vrijheid te geven die ze nodig heeft. Dat dan wel zolang ik er mee kan leven (niet letterlijk bedoeld).
Als ze dus met een ander zoent gaat ze voor mij te ver. Gelukkig weet ze dat nu al dat ze dan voor mij te ver gaat.
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 09 mar 2004 18:50

Vreemdagaan is denk ik altijd erg...... het wordt niet gauw meer hetzelfde, het duurt jaren voordat je hem weer vertrouwd.......... vreemdgaan doet hij denk ik niet omdat hij op je uitgekeken is, maar omdat iemand in een situatie wordt gebracht dat het soms gebeurt. Bijvoorbeeld: als iemand voor zijn werk een lang weekend met een personeelsuitje gaat feesten in een hotel en zo, en er wordt stevig gedronken....... als hij dan in verzoeking gebracht wordt door een lief jong meisje, moet hij wel heel stevig in zijn schoenen staan om er niet aan toe te geven..... vooral als je net een dip in je relatie hebt. Als je jong bent, zeg je altijd: als hij het doet, is het tussen ons voorbij! Maar als het werkelijk gebeurt, en hij gaat janken en zeggen dat hij er spijt van heeft en het nooit meer zal doen...... dan blijven de meeste vrouwen toch wel bij hem, als ze echt heel veel van hem houden..... maar zoenen vind ik ook te ver gaan, daar houd ik ook niet van..........

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mar 2004 12:44

Heel veel mensen zeggen ook: als mijn vriend(in) vreemd zou gaan zou het gelijk over zijn? Vinden jullie dat ook?

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 10 mar 2004 12:53

Ligt eraan denk ik. Als je vrien(in) al veel langere tijd vreemd gaat en je komt er dan pas achter, dan is het voor mij wel over. Als het net 1 keer gebeurt is (wat hij/zij precies gedaan heeft is ook nog belangrijk) dan zou m'n vertrouwen wel een stuk minder zijn, maar zou ik nog wel een nieuwe kans geven denk ik.

Ik vraag me zo af, waarom zou je, als je zielsveel van je vriend(in) houdt, vreemd willen gaan? Als je elkaar een tijd niet kunt zien, is de liefde voor elkaar toch sterk genoeg om de tijd door te komen? Verder zijn er genoeg mogelijkheden om contact met elkaar te houden. Ik denk zelf dat, als je vreemd gaat, je iets bij de ander mist en dat bij een ander dan je rviend(in) wel denkt te krijgen. Moet je dat "gemis" dan niet eerst met elkaar bespreken, om te zien wat jij of de ander daar aan kan doen?
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

babbeltje
Mineur
Mineur

Berichtdoor babbeltje » 10 mar 2004 12:56

Aragorn schreef:Heel veel mensen zeggen ook: als mijn vriend(in) vreemd zou gaan zou het gelijk over zijn? Vinden jullie dat ook?

Ik weet het niet, iemand waarvan je zoveel houdt en met je je hele leven wil delen? Kan je deze fout dan niet vergeven?! Je relatie heeft een flinke deuk opgelopen en het vertrouwen is denk ook een heel groot stuk weg, maar deze fout is wel te vergeven.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 10 mar 2004 13:00

Aragorn schreef:Heel veel mensen zeggen ook: als mijn vriend(in) vreemd zou gaan zou het gelijk over zijn? Vinden jullie dat ook?

Ik heb het wel altijd lopen roepen, totdat het je overkomt, en zeker als je hoogzwanger bent, dan reageer je toch anders dan je zou verwachten......... maar als hij het regelmatig zou doen, dan zou ik zeker wel gaan scheiden, want het is ook gevaarlijk, je kan er aids van krijgen.
Maar wat ik al zei: er kunen situaties zijn, die een man ook niet uitgekozen heeft. Niet dat ik het goedpraat: absoluut niet! Ik vind het heel vreselijk en een inbreuk op je huwelijksleven. Maar om voor een slippertje een heel gezin met kinderen en al uiteen te laten vallen..... nee!
Ga nou niet zeggen dat ik zeg dat een slippertje moet kunnen, want dat vind ik helemaal niet. Niks moet kunnen, ook zoenen niet!

babbeltje
Mineur
Mineur

Berichtdoor babbeltje » 10 mar 2004 13:05

Gandalf schreef:

Ik vraag me zo af, waarom zou je, als je zielsveel van je vriend(in) houdt, vreemd willen gaan?

Inderdaad vreemdgaan?? Waarom doe je zoiets? volgens mij als je zover bent, zit er al iets niet goed in je relatie, of heb ik dat helemaal mis?

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 10 mar 2004 13:06

Gandalf schreef: is de liefde voor elkaar toch sterk genoeg om de tijd door te komen? Verder zijn er genoeg mogelijkheden om contact met elkaar te houden. Ik denk zelf dat, als je vreemd gaat, je iets bij de ander mist en dat bij een ander dan je rviend(in) wel denkt te krijgen.

Het hoeft niet altijd zo te zijn, dat hij iets mist bij jou. Als je vrouw regelmatig zwanger is, en de laatste 3 maanden geen gemeenschap mag, en de eerste 2 maanden ook niet, is dat toch 5 maanden onthouding. En als je dan een lang weekend met je werk gaat feesten in een hotel, een personeelsfeest waar men de partners niet mag meenemen, en de man is aangeschoten, en heeft die dagen een heel gezellig contact met een mooi jong lief meisje die heel lief voor hem is, en het niet zo nauw neemt met de normen en waarden............... dan zou het kunnen dat een man over de scheef gaat, terwijl hij het absoluut niet van plan was, en dat hij er achteraf heel erge spijt van heeft....

Terug naar “Archief”