flirten in de chat

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

chaja
Mineur
Mineur

flirten in de chat

Berichtdoor chaja » 24 jun 2003 12:35

Ik zie vaak in de chat dat mensen heel erg met elkaar aan het flirten zijn, soms ook echt opmerkingen maken die ik niet vind kunnen. IK verbaas me erover dat er een soort respect ontbreekt in het met elkaar omgaan. Het is wel grappig, dat snap ik, maar je verwacht het niet op een christelijke chatbox.
Ook merk ik dat als ik aan het chatten ben dat er meteen een heleboel (vooral) jongens p2p gaan en meteen vragen hoe oud je bent, hoe je er uit ziet, waar je woont en of je al een vriend hebt. Echt heel irritant. Soms ben ik de hele tijd bezig om die dingen weg te klikken, soms ga ik er op in.
herkennen jullie dat?
Persoonlijk vind ik het laag, niet intelligent en smakeloos.

groetjes chaja
Het leven heeft mij dag aan dag
heel duidelijk laten blijken
de mooiste dingen die je ziet
die zie je zonder kijken

Ze blijven bij je bovendien
je hebt ze met je hart gezien

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 24 jun 2003 12:41

ja idd, dat vind ik een groot minpunt van de chat. Belangrijkst is geslacht en leeftijd... Nja, ik kom gewoon niet vaak meer op de chat, meestal echt niveau 0. Al kom je soms wel tot iets normalere gesprekken als je er gewoon overheen praat.
"That's noise!" some shrieked.

"That's life," Cage shrugged.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 jun 2003 12:44

Ik herken dat verhaal van jouw ook.....

Ik heb er een hele poos last van gehad. Maar op den duur liet ik ze gewoon p2p staan en antwoorde gewoon niet... En nu heb ik geen last meer...

Wat ook hielp is in de lobby zeggen: Ik wil geen p2p..

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 jun 2003 12:48

Ik ga ook niet zo vaak meer p2p. En jongens die zo doen, die poeier ik wel op een of andere manier af ;) Handig is dat ze van mij niet meteen weten of ik jongen of meisje ben. Alhoewel, dan krijg je gewoon een p2p-berichtje met: m/v? Grrrr!

Chloë

Berichtdoor Chloë » 24 jun 2003 12:53

Ik ben één keertje in de chat geweest en kreeg direct tig jongens op me af. Toen ik er eentje 'vriendelijk' afbekte en vervolgens dit (:P) gezichtje maakte werd me gevraagd of ik soms wilde tongen met hem..

Nee voor mij voorlopig even geen chat meer..

:? :cry:

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 24 jun 2003 13:03

hm.. als ik met een onbekende chat, vraag ik ook jongen/meisje en hoe oud. Gewoon uit interesse. Mag dat wel? :P

Chloë

Berichtdoor Chloë » 24 jun 2003 13:20

surfer schreef:hm.. als ik met een onbekende chat, vraag ik ook jongen/meisje en hoe oud. Gewoon uit interesse. Mag dat wel? :P
Vooruit.
Omdat jij het bent.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 jun 2003 13:22

surfer schreef:hm.. als ik met een onbekende chat, vraag ik ook jongen/meisje en hoe oud. Gewoon uit interesse. Mag dat wel? :P

waarom niet, dan weet je ook ongeveer hoe je moet praten. Ik vraag het ook vaak. Praat makkelijker

Chloë

Berichtdoor Chloë » 24 jun 2003 13:22

Tis dus meer de toon die de muziek maakt. Als er direct iemand bovenop me springt met de vraag hoe oud ben je, waar woon je, heb je al verkering (zo ja: o sorry ik moet weg plotseling), met welke kleur lak jij je grote teen altijd etc etc; dan voel ik me niet zo op m'n gemak.

:?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jun 2003 13:42

er zijn ook velen die komen p2p en zeggen dan: he lekker ding.. nou sorry maar dat vind ik niet normaal... laatst was er een die zei: ben jij vrijgemaakt? ik zei: ja. hij zei: dan ben je zeker de enige hier, ik zoek nog een vrijgemaakt iemand.. heb je een foto van jezelf... nou nee dus... ik vind dat op een chat echt niet kunnen, alsof het daarom gaat en alsof je daarom chat :? :? :?

henkie
Beheerder

Re: flirten in de chat

Berichtdoor henkie » 24 jun 2003 14:36

chaja schreef:soms ook echt opmerkingen maken die ik niet vind kunnen.

Dan kun je dat melden aan den cybercop. We hebben nog geen melding van je gezien.

Wat het lastig vallen betreft, als je hebt aangegeven dat je dit niet wilt en het blijft doorgaan, ook dan kun je dat melden. Dan is het snel over, geloof me. Maar ook hier geldt weer dat er niets aan te doen is als je niks meldt.

chaja
Mineur
Mineur

Berichtdoor chaja » 24 jun 2003 14:41

Je hebt gelijk dat ik dat aan de cynercop kan melden. Ik zal dat ook wel doen in het vervolg. Het is soms echter zo dat je de enige bent die zich stoort en dan voel ik me daar onzeker over. Maar ik besluit om het maar op die manier te doen in het vervolg.
Dank voor jullie reacties... ik ben dus lang niet de enige die zich eraan ergert,

groetjes Chaja
Het leven heeft mij dag aan dag

heel duidelijk laten blijken

de mooiste dingen die je ziet

die zie je zonder kijken

Ze blijven bij je bovendien

je hebt ze met je hart gezien

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: flirten in de chat

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jun 2003 14:47

henkie schreef:
chaja schreef:soms ook echt opmerkingen maken die ik niet vind kunnen.

Dan kun je dat melden aan den cybercop. We hebben nog geen melding van je gezien.

Wat het lastig vallen betreft, als je hebt aangegeven dat je dit niet wilt en het blijft doorgaan, ook dan kun je dat melden. Dan is het snel over, geloof me. Maar ook hier geldt weer dat er niets aan te doen is als je niks meldt.

er wordt wel eens wat aan gedaan, maar soms verschijnen dezelfde mensen weer onder een andere naam...

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 24 jun 2003 14:52

ik vind het belachelijk dat sommige personen dit doen, ik chat zelf echt nooit meer, heb wel een poosje gechat, daar kon je ze dan ook op ignore zetten, kan dat bij de refoweb chat niet??

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 24 jun 2003 15:05

chaja schreef:Het is soms echter zo dat je de enige bent die zich stoort en dan voel ik me daar onzeker over.

Ok, snap ik. Maar niemand komt het te weten dus het doorgeven kan nooit kwaad. :)

Ikke21 schreef:ik vind het belachelijk dat sommige personen dit doen, ik chat zelf echt nooit meer, heb wel een poosje gechat, daar kon je ze dan ook op ignore zetten, kan dat bij de refoweb chat niet??

Ja, kan ook nog ja. Zie Chathandleiding

(jullie gaan we me toch niet vertellen dat deze geweldige handleiding nooit gebruikt wordt heh ;-))

Terug naar “Archief”