Aangezien wij liever onze voeten laten spreken dan onze mond, heb ik mij een tijdje rustig gehouden, maar nu de grote dag steeds dichter nadert, kunnen wij ons moeilijk gedeinst houden, en zal ik met tromgeroffel het kampioens team aan u voorstellen.
Weken van training zijn hier aan voor af gegaan, om dit team weer als een flitsende eenheid te laten opereren, en de (b) oeeehs en de (b) aaaahs zullen niet vd lucht zijn, de woorden met letter tussen haakje ervoor van de mensen die het ons niet gunnen, de woorden zonder haakjes van de mensen die verstand hebben van het spelletje.
Op doel staat Jasper Gorter, een sluitpost die de meest onmogelijke en onhoudbare bal nog uit het doel weet te ranselen.
Achterin staat het betrouwbare verdedigings duo Jakob Gorter en mijn eigen persoontje, waar zelfs een muis nog niet tussen door glipt, en zowel is dat meestal gelijk zn laatste actie geweest
In de voorhoede de gebroeders Meerkerk, Pieter en Corne, die met onnavolgbare acties hun tegenstanders regelmatig tot wanhoop zullen drijven, om daarna de doelman met een ziedend schot kansloos te laten.
En last but not least, onze vrouwelijke TOPspeler SUUS(wie haar niet kent, is geen echte Refowebber), op het gebied van sport is zij van alle markten thuis en de andere voetballende vrouwen mogen nog geeneens haar veters vastmaken, laat staan dat zij zich op voetbal gebied met haar kunnen meten.
De naam All Stars zegt het al, alleen maar sterren en dat samengebundeld in 1 team, ja dat moet een spektakel van jewelste gaan worden, met als uiteinderllijk doel, opnieuw het kampioenschap, en dit keer wel met Beker.
En vergeet allemaal niet de zwaarbeladen derby tussen Sliedrecht en Hardinxveld(All Stars).
Nog even vraagje aan Reform, wanneer is de loting, en hoe laat moeten Wij onze eerste wedstrijd spelen.
Allemaal een succesvol en sportief toernooi toegewenst, en tot vrijdag.
Zij die gaan winnen, groeten u, All Stars