Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 01 nov 2005 11:27

aldo bulten schreef:
Raido schreef:
esra schreef:even aan de topic starter, mag ik hier als vrouw wel reageren, of is dit cht zo'nm mannenplek... :wink:
Alleen als je sigaren rookt en een snor hebt.

JA, en als je uit een ei gekropen bent.

sigaren zijn smerig, een snaor heb ik niet maar ik ben el uit een ei gekropen,

tok tok
:lol:
Afbeelding

aldo bulten
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor aldo bulten » 01 nov 2005 11:34

esra schreef:maar ik ben el uit een ei gekropen,

tok tok
:lol:

sinds wanneer zegt een struis tok tok? :| :wink: :lol:

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 01 nov 2005 11:59

Struis schreef:Je inbreng als vrouw zijnde is meer dan welkom hoor...
Hoe denk je er als vrouw over, waar mannen naar kijken? Voel je je bekeken? Kun je jezelf zijn als je goed gekleed gaat, of zoek je je zekerheid in je uiterlijk? Dat soort vragen intrigeren me.

Na het lezen van dit topic voel ik me wel bekeken ja. Ik geloof dat ik maar af zie van mijn voornemen a.s. vrijdag mn gezicht te laten zien.. Om maar niet te spreken van de rest van mn lijf..
pff, en waarom staat dit verhaal niet in de slowschat? Vind het bekijken van mooie vrouwen weinig te maken hebben met relaties...

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 01 nov 2005 12:09

Tja het seks hebben voor je huwelijk ook niet, je ideale trouwdag ook niet direct.. Ik vind zeker dat het uiterlijk van de vrouw te maken heeft met relaties. Heden ten dage is dat een van de dingen waarop gelet wordt (en hoe jonger, alleen maar op gelet wordt).

Gelukkig ben je niet de enige vrouw die bekeken wordt, en ben je als mens ook niet de enige. Op SRB-avonden en Hornybeeck-kantine's (vooral de jongenskantine) wordt extreem veel vleeskeuringen verricht (door meiden).

LEUK
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 01 nov 2005 12:20

Raido schreef:Tja het seks hebben voor je huwelijk ook niet, je ideale trouwdag ook niet direct.. Ik vind zeker dat het uiterlijk van de vrouw te maken heeft met relaties. Heden ten dage is dat een van de dingen waarop gelet wordt (en hoe jonger, alleen maar op gelet wordt).

Gelukkig ben je niet de enige vrouw die bekeken wordt, en ben je als mens ook niet de enige. Op SRB-avonden en Hornybeeck-kantine's (vooral de jongenskantine) wordt extreem veel vleeskeuringen verricht (door meiden).

LEUK

oja das waar ook.. terugkijken dan maar..

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 01 nov 2005 15:15

Hoe denk je er als vrouw over, waar mannen naar kijken? Voel je je bekeken? Kun je jezelf zijn als je goed gekleed gaat, of zoek je je zekerheid in je uiterlijk? Dat soort vragen intrigeren me.

Voeger wel, nu bepaald niet meer. Zowiezo voel ik me al weinig gevleid als ik banaliteiten naar mn hoofd krijg van sigarettenrokende op brommershangende jongetjes van hooguit 17 jaar die gisteren voorlichting hebben gehad. Daar waarde aan hechten doe ik dan ook helemaal niet. Ik vind het wel leuk als een leuke man de deur voor me open houdt, of mij een compliment geeft. MAar ook niet weer zo belangrijk dat het er van afhangt of ik me zelfverzekerd voel.

Grappig is dat bijvoorbeeld in een land als Curacao waar ik een kleine tijd woonde, de mannen veel meer blijk geven van waardering van je vrouwlijkheid. IN het begin vond ik dat walgelijk, die opmerkingen, gefluit en gefuister. Maar later hoort het nu eenmaal bij de cultuur en zie je de grap er wel van in zolang ze maar niet banaal of grof zijn....sterker nog eenmaal in Nederland vond ik de mannen een kleni beetje saai op straat, haha.
Laatst gewijzigd door meschianza op 01 nov 2005 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 01 nov 2005 15:20

En nu ga je zeker naar italie emigreren? Mijn zusje is daar geweest met school, zelfs opa'tjes bij de mac donalds flirten daar :) zolang het maar blond en jong is
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 01 nov 2005 17:30

esra schreef:
Raido schreef:
Smurffie schreef:
Ze is knap en dat viel me direct op.

Jij vínd haar knap.
Van het woord 'knap' bestaat geen definitie, omdat iedereen daar nl. weer anders over denkt. :wink:
Tja, wat een afknapper..

nog een afkanpper dan, van t woord knap bestaat wel een definitie. "meneer van Dale weet alles"

knap1 (bn.)
1 (van personen en hun uiterlijk) welgevormd => betoverend, leuk
2 met een zeer goed verstand => bevattelijk
3 bekwaam uitgevoerd, zeer kundig => hij kan er wat van, straf

dus knap kan gaan over t uiterlijk, maar ook over de intelligentie. letten mannen daar eigenlijk wel eens op???

Laat ik het zo zeggen: Als we het over 'knap' qua uiterlijk hebben, dan zijn de menigen nogal verdeeld en daar heeft meneer van Dale niets tegenin te brengen :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 01 nov 2005 17:33

Corine schreef:

Na het lezen van dit topic voel ik me wel bekeken ja. Ik geloof dat ik maar af zie van mijn voornemen a.s. vrijdag mn gezicht te laten zien.. Om maar niet te spreken van de rest van mn lijf..
pff, en waarom staat dit verhaal niet in de slowschat? Vind het bekijken van mooie vrouwen weinig te maken hebben met relaties...

Nounounou zeg, menige vrouw kan jaloers zij op jou melkfabriek :mrgreen: Enne, als jij niet gaat, kan ik ook niet, dus doe me dat niet aan please 8)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 01 nov 2005 17:46

Raido schreef:En nu ga je zeker naar italie emigreren? Mijn zusje is daar geweest met school, zelfs opa'tjes bij de mac donalds flirten daar :) zolang het maar blond en jong is

Lijkt me helemaal geen slecht plan...of wat dacht je van griekenland, hoe mooi.
Of toch liever Curacao, daar nemen de mannen het niet zo precies, als je maar iets van een vrouw weg hebt, vinden ze je al enorm intressant :mrgreen:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

charlie
Mineur
Mineur

afaf

Berichtdoor charlie » 01 nov 2005 17:48

Struis schreef:Als je een mooie vrouw ziet -een vrouw waarbij je denkt 'he, mooie vrouw'- denk je echt niet meteen aan hoe godvrezend ze wel niet is. Vrouwen waar dat van afstraalt zijn zeldzaam.
.

Dat is nu precies iets wat het mooi maakt. iets wat anderen niet hebben, iets . . zeldszaams. je ziet het neit direct, maar bij iets verder <kijken> kom je erachter. . en kom je erachter dat dit werkelijk de mooiste eigenschap is. .
van een man. maar zeker van een vrouw (mischien wel omdat de eerder genoemde gewenste eigenschappen niet zo zeldzaammeer zijn: siliconen, gekleurde lenzen, kleding. .)

;)
"I AM Too blessed to be stressed!" The shortest distance between a problem and a solution is the distance between your knees and the floor.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 01 nov 2005 19:39

Raido schreef:...en een snor hebt.

Daarvoor moet je naar mn tante Fatima 8)

@ Stuirs: Het ligt eraan hoe een man kijkt. Als een man likkebaardend en kwijlend naar je kijkt en je met zn ogen uit kleedt, voel ik me dus absoluut NIET prettig. Misschien omdat hij mij dan meer als lustobject ziet dan als 'gewoon een mooie vrouw' of als een leuke persoonlijkheid.

Dat vind ik zelf ook als de rollen omgedraaid worden: ik zal zelf nooit likkebaardend of zo naar een man kijken, wel waarderend, maar dat is heel wat anders. Ik val op nogal ruige types, het rockers-type zeg maar: groot, breed, stoer, macho (al moet dat zeer zeker niet de overhand hebben), lang haar en zo. Zie ik zo'n man, zal er uit mijn blik zeer zeker wel waardering spreken, maar kwijlen of zo gaat me echt te ver, misschien omdat ik er zelf zo'n hekel aan heb als ík zo bekeken word.
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 01 nov 2005 19:45

Smurffie schreef:
Corine schreef:

Nounounou zeg, menige vrouw kan jaloers zij op jou melkfabriek :mrgreen: Enne, als jij niet gaat, kan ik ook niet, dus doe me dat niet aan please 8)

sooo jij ben echt erg!!!! en op welke rug slaap jij vannacht??

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 01 nov 2005 20:03

Corine schreef:
Smurffie schreef:
Corine schreef:

sooo jij ben echt erg!!!! en op welke rug slaap jij vannacht??

Sorry mensen, zussen onder elkaar 8)

André

Berichtdoor André » 01 nov 2005 20:12

Mm, soo leer je ze wel het snelst kennen enzoAfbeelding

Terug naar “Archief”