Empsz, heeft het haast? dan maak ik vandeweek een digifoto in mn zomerse verschijning. Misschien dat CC dan niet meer zeurt.
Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Cybercurse schreef:Wellicht dat Mes de volgende ronde haalt als ze zich in het vervolg wat beter kleedt
Wat! is! er! mis! met! mijn! kleding!![]()
Jij bent zo'n bloemetjesrokjesenoililyshaaltjesfan zeker.
Cybercurse schreef:meschianza schreef:Cybercurse schreef:Wellicht dat Mes de volgende ronde haalt als ze zich in het vervolg wat beter kleedt
Wat! is! er! mis! met! mijn! kleding!![]()
Jij bent zo'n bloemetjesrokjesenoililyshaaltjesfan zeker.
Zeer zeker niet, met zo'n shawltje val je bij voorbaat af wat mij betreft, maar het riekt naar alternatief wat jij aanhebt op die foto, dat is dus niet mijn smaak. (dus niet goei)
Let wel: het is nog niet zo dat je meteen afvalt ofzo, dus wat dat betreft kom je natuurlijk goed weg
Verder wil ik alle dames oproepen om toch vooral duidelijke foto's in te sturen! Mes bijv. kunnen we alleen maar van de zijkant zien, misschien geeft dat wel een verkeerd beeld...
De voorkeur gaat naar goed passende kleding en uiteraard bikinifoto's!
butterfly schreef:Ik stap op dit kost te veel tijd hahahaZoek maar een andere jurylid. Mini neemt het over
Een groet
napoleon wil er vast wel bij komen die heeft er echt verstand van!mini schreef:butterfly schreef:Ik stap op dit kost te veel tijd hahahaZoek maar een andere jurylid. Mini neemt het over
Een groet
whahaha, maarten dat is de straf op je zondehahahahahaha, maar ik heb het te druk met butterfly en napoleon te bestraffen, dus zoek maar een ander
Maarten schreef:napoleon wil er vast wel bij komen die heeft er echt verstand van!mini schreef:butterfly schreef:Ik stap op dit kost te veel tijd hahahaZoek maar een andere jurylid. Mini neemt het over
Een groet
whahaha, maarten dat is de straf op je zondehahahahahaha, maar ik heb het te druk met butterfly en napoleon te bestraffen, dus zoek maar een ander
butterfly schreef:Maarten schreef:napoleon wil er vast wel bij komen die heeft er echt verstand van!mini schreef:butterfly schreef:Ik stap op dit kost te veel tijd hahahaZoek maar een andere jurylid. Mini neemt het over
Een groet
nee die mag niet meedoen. Mini gaat voor mij plaats! ZO!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 30 gasten