Ikke21 schreef:meschianza schreef:Kheb er al 2 foto's gehad!!! Butterfly dingt mee naar de eerste plaats. (in hoeverre ik dat als medevrouw kan beoordelen)![]()
maar ik ben er ook nog
stuur je foto per p2p dan beoordeel ik het

Moderator: Moderafo's
Ikke21 schreef:meschianza schreef:Kheb er al 2 foto's gehad!!! Butterfly dingt mee naar de eerste plaats. (in hoeverre ik dat als medevrouw kan beoordelen)![]()
maar ik ben er ook nog
Maarten schreef:ik vind dat zoiezo iedere vrouw die mee wil dingen naar de titel een duidelijke foto op het web moet plaatsen. Anders is een dergelijke verkiezing nooit eerlijk.
butterfly schreef:
haha je doet maar ze heeft ze al gezienMez moet niet zo zeuren! anders zet ik een paar fotoos van haar online (die url heb ik lekker in mijn favourieten geplaatst) gnagna Trouwens ik ga denk ik maar op Mez stemmen, omdat Lopez toch niet actief is
but stuur die url eens doormeschianza schreef:butterfly schreef:
haha je doet maar ze heeft ze al gezienMez moet niet zo zeuren! anders zet ik een paar fotoos van haar online (die url heb ik lekker in mijn favourieten geplaatst) gnagna Trouwens ik ga denk ik maar op Mez stemmen, omdat Lopez toch niet actief is
Nee!! Die! is! hard! Dat doe je echt niet. Dan bewerk ik jouw foto heel mooi in photoshop en plaats ik hem hier levensgroot.
Ikke, stuur maar paar foto's, dan zal ik eens zien.....
Maarten schreef:ik vind dat zoiezo iedere vrouw die mee wil dingen naar de titel een duidelijke foto op het web moet plaatsen. Anders is een dergelijke verkiezing nooit eerlijk.
eigenlijk onzin, want er zijn niet van tevoren criteria opgesteld. Logisch dus dat bij zo'n oppervlakkige verkiezing he uiterlijk een grote rol speelt.meschianza schreef:Maarten schreef:ik vind dat zoiezo iedere vrouw die mee wil dingen naar de titel een duidelijke foto op het web moet plaatsen. Anders is een dergelijke verkiezing nooit eerlijk.
Absoluut niet, dat is juist oneelijk, want dan wordt je beoordeeld op je uiterlijk, en dat hoort niet binnen onze christelijke levensvisie. ik heb ook op Butterfly gestemt voor ik haar foto zag (maar goed ook)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten