Moderator: Moderafo's
Ikke21 schreef:ja weet ik wel, maar had het eigenlijk tegen cc
Cybercurse schreef:Ikke21 schreef:ja weet ik wel, maar had het eigenlijk tegen cc
Sorry, 't gaat om mooie vrouwen
meschianza schreef:Cybercurse schreef:Ikke21 schreef:ja weet ik wel, maar had het eigenlijk tegen cc
Sorry, 't gaat om mooie vrouwen
Woehahahaahahaha
Riebo hoorde je dat? Als je mij niet kiest, dan trek ik met mijn kegelbaan bij CC in
meschianza schreef:Wie heeft er een mooie foto van Butterfly voor me?? Ik heb haar n foto's van mij laten zien, omdat ze niet om mijn feessie kan komen, en nu mag ik haar niet zien, gnagna
zal ik je helpen Mes? Ik weet wel een foto online te vindenbutterfly schreef:meschianza schreef:Wie heeft er een mooie foto van Butterfly voor me?? Ik heb haar n foto's van mij laten zien, omdat ze niet om mijn feessie kan komen, en nu mag ik haar niet zien, gnagna
hahaha logisch heb ik een stem (die wil ik niet kwijt muhaha)
zal ik je helpen Mes? Ik weet wel een foto online te vinden
Maarten schreef:zal ik je helpen Mes? Ik weet wel een foto online te vindenbutterfly schreef:meschianza schreef:Wie heeft er een mooie foto van Butterfly voor me?? Ik heb haar n foto's van mij laten zien, omdat ze niet om mijn feessie kan komen, en nu mag ik haar niet zien, gnagna
hahaha logisch heb ik een stem (die wil ik niet kwijt muhaha)
meschianza schreef:Kheb er al 2 foto's gehad!!! Butterfly dingt mee naar de eerste plaats. (in hoeverre ik dat als medevrouw kan beoordelen)![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten