Handig hoor een babyfoon

Voor veel mannen is zij best aantrekkelijk (zeg maar op het uiterlijk dan he ) maar dat kan mij niet boeien , het klikte gewoon errug goed tussen ons en ook is ze een hartsvriendin van mijn vrouw. Wel grappig dat er roddels werden verspreid dat ik een relatie had met haar en dat van mijn ouders moest horen. We hebben toen alle drie in een deuk gelegen.
Ik vertrouw mijn vrouw, en zij mij . wat wel scheelt is natuurlijk als je de ander ook kent (beide dan ) maar waarom zou je niet met een ander mogen uitgaan. In princiepe is de verkeringstijd ook een periode om te kijken of je bij elkaar past. (ja oke ik weet dat er nog figuren rondlopen die dat officieel vragen aan de vader van het meisje etc... (vindt het persoonlijk onzin ) dus ik vindt niet dat als je verkering hebt je niet met een ander mag gaan stappen. Het is wat anders als je gaat stappen met de intensie om als je verkering hebt , rond kijkt van oh die is leuker want die heeft blond haar , of ziet er sexueel beter uit ) dat zou echt schande zijn.
Tsja en als het niet gaat met je vriend / vriendin kan dat alleen maar een leerles zijn om te zien wat hij / zij nu wel wil voordat je met elkaar doorgaat en er achter komt dat je toch niet bij elkaar past.