Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Struis
Verkenner
Verkenner

Een mooie vrouw

Berichtdoor Struis » 29 okt 2005 23:58

Gemeente,

Waarschijnlijk is het al eens eerder aan de orde geweest.
Maar nu toegespitst op het vrouwelijk geslacht. Waarom vinden mannen vrouwen mooi? En welke vrouwen worden het mooist gevonden?
Graag reacties van mannen, en van vrouwen wat ze er van vinden, en of ze zich misschien minderwaardig voelen bij mooiere vrouwen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 okt 2005 00:03

Hm, ik vind mannen netzogoed mooi als vrouwen eigenlijk, terwijl ik seksueel gezien wel echt hetero ben geloof ik. :)

Een vrouw is voor mij mooi als ze uitstraling, karakter en iets eigens heeft (en natuurlijk ook een niet heel lelijk lichaam, maar daar heb ik geen specifieke voorkeuren in, je kunt op zoveel verschillende manieren mooi zijn..). Voor mij iig geen Britney Spears dus. :)

Big Mac
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Big Mac » 30 okt 2005 10:02

Een mooie vrouw is een combinatie van een aantal eigenschappen en factoren, ik zal hieronder er een aantal opsommen:
- mooie ogen die wat zeggen, uitstralen en twinkelen (kleur maakt niet uit)
- mooi uistraling (is persoonlijk)
- aardig/spontaan/lief/betrouwbaar/sociaal/innemend/intelligent
- onafhankelijk en oog vaor een ander hebben
- goed verzorgd, lekker ruikend
- leuke en verzorgde kleren aanhebben

En als laatste een mooi en aansprekelijk lichaam.

En weet je? Ik ben nu zo'n gelukkig die een vriendin heeft die het bovenstaande allemaal heeft !!! :mrgreen: d:)b
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Edmund Burke

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 30 okt 2005 12:02

Een Godvrezende vrouw is een sierraad in uw huis ;) vind ik iig een belangrijke eigenschap, of gaat dit topic alleen over uiterlijk ?
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 30 okt 2005 13:07

spacy schreef:Een Godvrezende vrouw is een sierraad in uw huis ;) vind ik iig een belangrijke eigenschap, of gaat dit topic alleen over uiterlijk ?
Denk ik niet hoor, je hebt helemaal gelijk!! Datzelfde vind ik ook gelden voor een man
Afbeelding

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 okt 2005 13:50

Ik vind godvrezende vrouwen dan weer niet perse mooier dan niet-godvrezende vrouwen, maar dat is vast persoonlijk. :)

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 30 okt 2005 16:50

Aragorn schreef:Ik vind godvrezende vrouwen dan weer niet perse mooier dan niet-godvrezende vrouwen, maar dat is vast persoonlijk. :)

;) ik kon deze reactie verwachten

Ik heb ook niet gezegd dat een 'niet Godvrezende' vrouw geen sierraad kan zijn :D
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 30 okt 2005 18:25

spacy schreef:
Aragorn schreef:Ik vind godvrezende vrouwen dan weer niet perse mooier dan niet-godvrezende vrouwen, maar dat is vast persoonlijk. :)

;) ik kon deze reactie verwachten

Ik heb ook niet gezegd dat een 'niet Godvrezende' vrouw geen sierraad kan zijn :D
lol, waar waren we? O ja.. Een mooie vrouw.. ehh.. ik vind heus wel vrouwen mooi maar ben nog steeds hetero naar mijn weten :D Maar waar kijken jullie mannen nu naar als je een mooie vrouw voor t eerst ziet?
Afbeelding

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 okt 2005 18:27

'jullie mannen'... laten we om te beginnen maar eens niet alle mannen op een hoop gooien. Ik weet iig dat ik niet graag gelijkgesteld wordt met een groot aantal van mijn seksegenoten. :)

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 30 okt 2005 21:13

Aragorn schreef:'jullie mannen'... laten we om te beginnen maar eens niet alle mannen op een hoop gooien. Ik weet iig dat ik niet graag gelijkgesteld wordt met een groot aantal van mijn seksegenoten. :)
Sorry :oops: oke dan.. waar kijk jij naar als je een vrouw voor t eerst ziet?
Afbeelding

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 31 okt 2005 09:06

Ach als ik mn klasgenoten (en soms betrap ik mezelf er ook wel op :oops: ) zie kijken, kijken ze op de volgende manier:

gezicht, borsten, billen, borsten, gezicht... Maar dat is alleen de eerste indruk. Maar persoonlijk probeer ik dat niet te doen, want zo ziet men alleen het lichamelijke. Ik streef ernaar om alleen op uitstraling te letten, maar ja dat lukt niet altijd.

maar voor mij is de uitstraling van een vrouw heel erg belangrijk en gelukkig hoef ik niet meer te zoeken... dus kijk veel minder naar vrouwen... :wink: :roll:
Laat je leiden door Hem!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 okt 2005 11:11

Annemieke86 schreef:
Aragorn schreef:'jullie mannen'... laten we om te beginnen maar eens niet alle mannen op een hoop gooien. Ik weet iig dat ik niet graag gelijkgesteld wordt met een groot aantal van mijn seksegenoten. :)
Sorry :oops: oke dan.. waar kijk jij naar als je een vrouw voor t eerst ziet?

Hm, ik kijk volgens mij niet bewust naar bepaalde dingen. Wel zie en ervaar je hoe iemand overkomt, wat voor uitstraling ze heeft, en natuurlijk zie je ook het uiterlijk maar ik let in beide opzichten niet specifiek op bepaalde aspecten. Alhoewel.. ik vind het persoonlijk nogal een afknapper als een vrouw lelijke handen en nagels heeft, maar dat is ook niet het eerste wat ik zie.

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 31 okt 2005 11:24

Een mooie vrouw is een vrouw die uitstraalt dat ze zichzélf is, onder alle omstandigheden.

En als we het dan toch over uiterlijk moeten hebben, zijn ogen en achterwerk 't eerste waar ik naar kijk. In díe volgorde. (Als 't wat plastisch klinkt, excuus, maar dan weet u tenminste wat ik bedoel.)

Verder vind ik het erg belangrijk dat een vrouw er verzorgd uit ziet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 okt 2005 11:31

Heel veel mensen zeggen gelijk naar ogen te kijken, dat doe ik dan weer niet (bewust). Moet ik misschien toch eens meer gaan doen, want het zegt wel vaak iets. :P

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 31 okt 2005 11:37

Blikken zijn sóms nietszeggend, maar hoe vaker je vrouwen in de ogen kijkt :shock: hoe méér je erin ziet...

Persoonlijk zegt het me altijd heel veel hoe iemands oogopslag is. De rest van het gezicht speelt daarbij ook wel een rol. Heeft iemand een open, spontane uitdrukking? Toont iemand een masker? Kijkt iemand gemaakt blij? Kijkt iemand oprecht uit z'n ogen?

Dat soort dingen.

Terug naar “Archief”