Raido schreef:hzmzlzrlg... dat heb ik weer, gepost in 2004![]()
Idd, dat heb je met zo'n geweldige kick...
TheEdge: Kick je het topic om toch nog verder te gaan met het spel? Zo nee, dan lijkt het me niet echt nuttig

Moderator: Moderafo's
Raido schreef:hzmzlzrlg... dat heb ik weer, gepost in 2004![]()
vlieger schreef:TheEdge schreef:vlieger schreef:TheEdge schreef:Overkill schreef:Leuk spel, dat Case Of The Crabs, alleen niet zo moeilijk.
Ik speel ook geregeld adventures, Broken Sword I en II, Day Of The Tentacle, etc.
Zijn er nog meer soortgelijke onlineadventures? Erg leuk.
Genoeg. Deze van Samorost is bijvoorbeeld erg mooi... genieten....
hmm ik kom al niet verder bij het tweede scherm..
Die met die aan z'n waterpijp sabbelende kerel bedoel je? Het is 50% in het wilde weg klikken op dingen en kijken wat er gebeurt, en 50% logisch nadenken over wat er zou moeten gebeuren. Probeer maar. Dan lukt 't vanzelf...
nee die daarna komt...
FV schreef:vlieger schreef:TheEdge schreef:vlieger schreef:TheEdge schreef:Overkill schreef:Leuk spel, dat Case Of The Crabs, alleen niet zo moeilijk.
Ik speel ook geregeld adventures, Broken Sword I en II, Day Of The Tentacle, etc.
Zijn er nog meer soortgelijke onlineadventures? Erg leuk.
Genoeg. Deze van Samorost is bijvoorbeeld erg mooi... genieten....
hmm ik kom al niet verder bij het tweede scherm..
Die met die aan z'n waterpijp sabbelende kerel bedoel je? Het is 50% in het wilde weg klikken op dingen en kijken wat er gebeurt, en 50% logisch nadenken over wat er zou moeten gebeuren. Probeer maar. Dan lukt 't vanzelf...
nee die daarna komt...
Haha, ik ook. Er vallen alleen maar geiten in een gat, meer krijg ik niet voor elkaar...
Edit: sorry, zag niet het hele scherm... vandaar dat ie niks wilde
typo : OneeChip! schreef:Ojee...
Doe maar even geen links/topics over onlinegames, dit topic gaat over het bouwen van een spel, niet over internetspelletjes.
Ikzelf raad aan om dat soort topics in Slow Chat te posten, maar ik weet niet wat mijn collega's aldaar ervan vinden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten