Pieter schreef:Als Alwin maar een grote biertap tot zijn beschikking heeft, is het al snel goed.
Toch?
huh bier dan!!
voor mij dan neem ik aan!!!
Moderator: Moderafo's
Javaca schreef:esra schreef:mijn droombruiloft...
met javaca trouwen!!!!!!!!!![]()
en verder,
wel ik wilde vroeger altijd het hele plaatje,
witte sissi jurk, koetsjes een enorme taart en verder alles erop en eraan.
maar sinds ik samen met javaca ben, t maakt me geen zier meer uit.
gewoon simpel,
witte eenvoudige jurk,
snel in t gemeentehuis (bureaucratische onzin)
een mooie (evangeliserende) dienst.
receptie, geen feest, dat is me te druk.
en daarna,
naar huuus!!!!!.
hiihhhihihihihihi
niks maakt me uit, al moeten we op de fiets naar de kerk en t gemeentehuis, boeie, als ik maar met javac mag trouwen.
+1
Ik vind het ook wel grappig om het gemeentehuis en de kerk apart te doen. Gewoon stilletjes trouwen in het gemeentehuis en dan iedereen een kaart sturen met de vraag waarom ze er niet waren.
Bij die kaart dan een uitnodiging voor de trouwerij in de kerk. Gave manier om familie en vrienden eens anders met de kerk in aanraking te laten komen. Evangeliserende dienst.![]()
Een groot deel van de familie is nogal conservatief, en de meeste vrienden zijn niet gelovig. Perfecte kans dus.
Claire schreef:Een mooie roomwitte jurk met sluier en kroontje
man (jan-martijn) in jaquet grijze streepjes broek
2 bruidsmeisjes zijn nichtjes
oude auto
eerst foto's maken
trouwen in gemeentehuis
trouwen in de kerk
kinderreceptie (2 klassen) allebei ondewijs!
diner met fam en vrienden
receptie
feestavond
naar ons huis!!
volgende dag op vakantie naar...........?
Maar ja nu moet mijn vriend nog willen!
met speciale toestemming mag je onder je 18e trouwenesra schreef:Claire schreef:Een mooie roomwitte jurk met sluier en kroontje
oude auto
eerst foto's maken
trouwen in gemeentehuis
trouwen in de kerk
receptie
feestavond
naar ons huis!!
ik zie hier dat je 17 bent, je mag nog niet eens trouwen. wacht tot je wat ouder bent.
Raido schreef:met speciale toestemming mag je onder je 18e trouwenesra schreef:Claire schreef:Een mooie roomwitte jurk met sluier en kroontje
oude auto
eerst foto's maken
trouwen in gemeentehuis
trouwen in de kerk
receptie
feestavond
naar ons huis!!
ik zie hier dat je 17 bent, je mag nog niet eens trouwen. wacht tot je wat ouder bent.
Maria_00 schreef:Ik ben nog maar 15, en op je vijftiende wordt je nog niet geacht over je ideale trouwdag na te denken. Maar eerlijk gezegd weet ik wel hoe ik het wil, alleen nog niet met wie.
Enfin. Ik zou in elk geval niet in een lange witte jurk willen trouwen. Of in een korte witte jurk, of in een lange rode. Want ik vin lang wit soooo saai! dat heeft iedereen al.
En ik wil in een Jaguar of Ferari trouwen, in elk geval niet in zo'n middeleeuwse oldtimer of in koetsjes. Aaawfull! Mijn man moet maar uitzoeken wat voor pak hij aandoet, het leukst is natuurlijk zo'n pinquinding, en een rooie stropdas.
In een romantische bui bedenk ik wel eens scenes of tijdstippen, of vroegere liefdes die ik kan uitnodigen. Maar dat is nu niet van toepassing.
En ik zou 'het' niet willen doen voor ik getrouwd ben. Als je dan in het rood trouwt, denkt iedereen gelijk dat je geen maagd meer bent, maja, dat is hun zaak. 'Een ieder zij in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd.'
Dat was het ongeveer.
Een verloving vooraf vind ik altijd iets ouderwets hebben. Dat hoeft van mij echt niet. Maar als mn man het wil, dan doetie maar. Het zal mij een zorg zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten