Collega verliefd op iemand van de chat

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joepie

Berichtdoor joepie » 19 jun 2003 15:58

tweetietwee schreef: je belooft niet dat je altijd van elkaar blijft houden, maar wel trouw.

Kijk en dat is dus niet waar. Lees nog maar eens het huwelijksformulier.
Bruidegom, heb uw vrouw lief als uw eigen lichaam...........enz.
Bruid, heb uw man lief..................enz.
Dus voor God en zijn gemeente heb je dat elkaar beloofd.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 jun 2003 18:33

Dan ligt het eraan hoe je houden van definieert, als gevoel of iets waar je voor kiest. Ik denk het laatste en dan klopt het wel weer toch?

ezri
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor ezri » 19 jun 2003 22:28

Lalage schreef:ezri, volgens mij kan het best, ik heb zelf een vriend en heb ook twee goede vrienden van het mannelijk geslacht waar ik normaal mee omga. Al komt er soms wel een beetje jaloezie bij kijken..

Dat kan zeker. Het is alleen heel erg belangrijk dat je open bent naar elkaar.

Jaloezie, tja... als je elkaar goed kent en je vertrouwt elkaar, dan ben je al een heel eind op de goede weg. Zorg dat het vertrouwen niet geschaad word.

Lalage schreef:Lijkt me alleen wel vaag als het iemand is die ouder is dan jij.

Haha, dat is juist leuk.

Volgens mij gaat het erom dat je dezelfde interesses hebt, lol hebt met elkaar, gezellige dingen kunt doen en vooral GOED MET ELKAAR PRATEN (op hetzelfde niveau/ dezelfde golflengte)

En wat maakt de leeftijd dan uit? Nothing!
Laatst gewijzigd door ezri op 21 jun 2003 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
We bidden om zilver, maar God geeft goud.

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 20 jun 2003 09:28

(ik ben nog maar 23)

Je ziet er veel ouder uit ;-)
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 20 jun 2003 10:57

Je ziet er veel ouder uit
tsss....omega, hoe durf je dat tegen een dame te zeggen... :shock: :mrgreen:

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 24 jun 2003 15:22

bedankt voor jullie reakties. Mn collega zegt nog steeds niet zo heel veel tegen me, is eigenlijk nog heel boos, maar ik heb hem niet meer op de chat gezien, dus misschien is hij toch een beetje na gaan denken. Ik hoop dat het zo blijft!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jun 2003 15:27

Ikke21 schreef:bedankt voor jullie reakties. Mn collega zegt nog steeds niet zo heel veel tegen me, is eigenlijk nog heel boos, maar ik heb hem niet meer op de chat gezien, dus misschien is hij toch een beetje na gaan denken. Ik hoop dat het zo blijft!!!

het is misschien ook eerst geen leuk idee dat je dat tegen diegene hebt moeten zeggen, en helemaal is het niet leuk als dan diegene ook nog boos op je wordt, maar het heeft hem dus schijnbaar wel aan het denken gezet, dus dat hij boos geworden is, dat is dan gebeurt, maar het is wel de moeite waard geweest schijnbaar

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 26 aug 2003 07:28

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, ik zie mijn collega nooit meer op de chat, hij mailt ook nooit meer met dat meisje en is helemaal voor zn huwelijk gegaan en dat doet hem goed, hij is weer helemaal gelukkig met zn vrouwtje!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 aug 2003 08:46

Ikke21 schreef:Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, ik zie mijn collega nooit meer op de chat, hij mailt ook nooit meer met dat meisje en is helemaal voor zn huwelijk gegaan en dat doet hem goed, hij is weer helemaal gelukkig met zn vrouwtje!!!

jij happy? :|

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 27 aug 2003 12:23

Ik ben er vandaag dus achter gekomen dat het niet is zoals ik van de week melden. Meneer gaat lekker verder om met andere meiden te mailen en te chatten (dat eerste meisje waar het mee begonnen is, is wel over). Zelfs sex komt aan de orde in zn mailtjes, belachelijk toch...

Het lijkt me alleen niet verstandig om weer wat van te zeggen, denken jullie van wel??

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 27 aug 2003 15:24

Misschien toch wel, ook al word hij boos. Nu gaat hij vreemd, pleegt overspel. Zeg dat gewoon tegen hem, verder niets misschien. Of neem contact op met zijn vrouw, is heel hard maar misschien helpt dat.
Als je niets doet ben je eigenlijk medeplichtig.

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 27 aug 2003 15:53

Emmmm hij praat toch alleen maar met die meisjes? Of praten we hier ook over cybersex en dergelijke?
Zo niet... waar bemoei je je dan mee?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 aug 2003 16:00

Ikke21 schreef:Ik ben er vandaag dus achter gekomen dat het niet is zoals ik van de week melden. Meneer gaat lekker verder om met andere meiden te mailen en te chatten (dat eerste meisje waar het mee begonnen is, is wel over). Zelfs sex komt aan de orde in zn mailtjes, belachelijk toch...

Het lijkt me alleen niet verstandig om weer wat van te zeggen, denken jullie van wel??

maar hoe weet je dat dan?? verteld hij jou dat??

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 28 aug 2003 09:08

nee trijntje ik zie dat hier op de email en dat is niet zo leuk om te zien....

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 28 aug 2003 10:21

Dus jij kunt of moet de mail van alle collega's lezen? Dan is het toch ook vrij "dom" van hem om het zo te doen.

Terug naar “Archief”