ezri schreef:meschianza schreef:Chat is echt verradelijk. Ik vind dat je als getrouwde man of vrouw geeneens hoort te chatten. Het begint zo onschuldig, maar omat het anoniem is en lichtelijk verslavend (geloof ik, ik chat nooit), voor je het weet zit je eraan vast.
Tja, het kan misgaan. Maar het kan ook goed gaan.
Zelf chat ik al 2 jaar met een getrouwde man. Hij weet erg veel van mij. En ik van hem.
Ik vind het belangrijk dat een partner (zeker als je getrouwd bent) er vanaf weet dat je chat. Gewoon gezellig praten via chat, daar is niks mis mee. Je moet zo chatten dat je er niet voor zou hoeven schamen als je partner mee zou lezen tijdens het chatten.
Verder ben ik wel eens op bezoek geweest bij een andere getrouwde man waarmee ik chatte. Dat was erg gezellig en zijn vrouw zat er gewoon bij

Njah, okee, als je iemand als goede vriend ziet. EN jijgaat er dus heel openlijk en goed mee om. Maar dat is wel zeldzaamgeloof ik. Ik heb ook een goede vriend via een christelijk forum leren kennen, maar ik heb dan ook geen relatie. Chat is zo verborgen en je wordt heel snel vertrouwelijk, tenminste, die ervaring had ik met emailen, daarbij kan je, als je niet zo sterk daarin ben, sneller 'te ver' gaan wat aanhankelijkheid betreft dan in een gewone vriendschap.
Ik zou het echt rot vinden als ik wist dat mijn partner met andere vrouwen chatte zonder dat ik weet met wie, waarom en waarover ze het hebben. Ik zou het gevoel hebben het niet onder controle te hebben. Want als mijn vriend/man vriendinnen heeft die ik vaak life zie, heb ik daar echt geen moeite mee. Omdat ik hen dan in de ogen kan kijken.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King