Moderator: Moderafo's
groenrondballetje schreef:Inspector Morse schreef:Ron Wyatt, vind is zelfs in staat om de engelen te vinden die de poort van de Hof afsluiten
Misschien vind hij dan ook wel de appel waarin Eva heeft gebeten, dat zou pas nieuws zijn
Waarschijnlijk wijst hij zelfs de tandafdrukken van Eva en Adam aan als bewijs ....![]()
surfer schreef:hm.. ik moet hier toch enige nucance aanbrengen. Een paar jaar terug ben ik in het oudheidkundig museum in Cairo geweest, en zoals een aantal mensen wel weet is daar een permanente tentoonstelling van de grafinhoud van Toetanchamon. Deze farao leefde ongeveer rond of iets voor de tijd waarin algemeen verondersteld wordt dat de Israelieten Egypte verlieten. Dus het idee op zich, dat de ark of andere voorwerpen ooit nog teruggevonden worden is niet per definitie denkbeeldig; deze voorwerpen zijn van jongere datum dan veel andere vondsten.
Overigens staat in het museum in Cairo ook een soort draagstoelachtige constructie met aan beide kanten daarvan (tegenover elkaar!) een wezen dat twee vleugels uitspreid. Dat roept bij mij allerlei gedachten op over hoe de Israelieten aan de inspiratie voor de ark kwamen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten