Nou tis kwart voor 1 : kben net thuis
Mense wat was dìt een HEER-lijke avond !! Geweldig wat heeeeft Marco getuigt van DE bevrijding die er in zijn leven heeft plaats gevonden. Ik vind dat je aan geluidsnivo in de zaal altijd goed kan merken of woorden van een spreker òver komen: het was muisstil toen Marco recht uit zijn hart sprak ! Wat is het toch mooi als mensen vanuit hun eigen leven vertellen HOE fijn het is om de Heere te dienen !!! Ik heb er van genoten.
Als je er vanavond niet bij was en je komt een volgende keer weer wel dan nog een tip
neem please een extra bijdrage mee !!!
de organisatie heeft door omstandigheden een nieuwe geluidsinstallatie moeten kopen. En mede omdat er overgeschakeld wordt naar CD's in plaats van bandjes en er dus hoge kosten zijn, is een extra bijdrage hartelijk welkom...
Yepp er waren gelukkig weer heel wat RefoWebbers enne.... ik hèb horen verluiden dat onze directie ook van plan is in de toekomst een keer te komen luisteren...

Hopenlijk zien dìe bovenstaand beleefd verzoek staan en nemen ze aktie----> dan is die geluidsinstallatie zooo afbetaald !
Het was GOED om vanavond in Doorn te zijn !!!
Glorie aan God ! lied 354
neem eens een kijkje op de site van de jongerenavonden---->
http://jongerenavonden.filternet.nl/