Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Als Christen moet je die mensen juist opzoeken om hen te wijzen op andere wegen.
MrSokkie schreef:Optimatus schreef:Als Christen moet je die mensen juist opzoeken om hen te wijzen op andere wegen.
Oei, nu klink je wel heel erg als een opdringerige evangelische Christen hoor Opti. Maar goed, ik ben blij te weten dat als ik serieus ga rondzweven van al mijn mediteren dat jij er zult zijn om me weer neer te halen
Jerryman schreef:Optimatus schreef:Paranormaal kent vele verschijningen. Zou je meer details kunnen geven?
Werken met krachten en bijv. aura's zien en hoofdpijn overnemen. Eerlijk gezegd heb ik me altijd zeer ongemakkelijk gevoeld in de buurt van diegene omdat die persoon me altijd heel raar aankeek. Het was op mijn werkvloer (bazin).
Jerryman schreef:Optimatus schreef:Paranormaal kent vele verschijningen. Zou je meer details kunnen geven?
Werken met krachten en bijv. aura's zien en hoofdpijn overnemen. Eerlijk gezegd heb ik me altijd zeer ongemakkelijk gevoeld in de buurt van diegene omdat die persoon me altijd heel raar aankeek. Het was op mijn werkvloer (bazin).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten