Hm, ik las toevallig een posting, volgens mij van Sabra: je moet volgens hem toch echt lid zijn (geweest) van een studentenvereniging om echt van je studententijd te genieten. Het is een tekortkoming als je niet lid bent (geweest). Onzin, ik heb een enorme hekel aan studentenverenigingen, aan het korps, aan zuipen, feesten, zogenaamde verplichtingen, vervelende bijbelstudies, ontgroeningen op dat niveau, etc. Toch ben ik weldegelijk student en heb ik een behoorlijk studentenleven (wat is dat eigenlijk?) Ik drink best een drankje (:mrgreen:), ik leef rock&roll waar mogelijk, ik leef ongeregeld en als het even kan ongezond

), ik geniet, ik doe van alles... Ben ik dan geen student omdat ik niet bij een studentenver. zit? Onzin...
Natuurlijk mag je daar lid van zijn, natuurlijk mag je lekker een drankje gaan drinken, en af en toe een teveel heb ik ook niet zoveel bezwaar tegen (als het niet vervelend wordt). Ik vind het nogal bekrompen om tegen 'de studententijd' te zijn... Maar goed, that's just my unimportant opinion... of zo.