Afat82 schreef:Tja, maar toch vind ik het heel moeilijk om God te vinden.
Ik bedoel, ik zou best heel graag bekeerd willen zijn, en bid daar ook echt wel voor, en soms zijn er ook gebeurtenissen (afgelopen week nog) dat ik heel sterk voel dat God met me bezig is, maar op dit moment is de enige reden dat ik bid het feit dat ik doodsbang ben om te sterven, en ik weet dat ik God nog niet kan ontmoeten.
Je leest vaak dat mensen niet zonder Jezus kunnen, maar zo ligt het niet bij mij. Ik kan (naar mijn eigen idee) heel goed zonder Jezus, maar wil niet naar de hel, en daarom bid ik.
Zijn er mensen die dit herkennen??
Tja, herken het aan de ene kant herken ik het wel, was vroeger bij mij ook zo. Maar kan me er anderzijds niet veel bij voorstellen. Ik heb vaak het idee dat ik helemaal niet leef, maar Jezus door mij. Ik voel me niet altijd een deel van Zijn lichaam, maar de laatste tijd toch wel steeds meer. Dat is echt zo gaaf, dat je weet dat je het helemaal niet zelf hoeft te doen! Al je fouten worden gewoon uitgewist!
Ik ben soms bang voor het leven, de dood is juist waardoor ik het leven hier aankan.
Nja, nu praat ik misschien ook wel makkelijk, omdat ik God nu heel erg ervaar, heb gisteren ook nog een prachtige preek gehoord. Dan wordt je weer zo enorm verzekerd en versterkt. Maar ik heb erg veel momenten dat ik Jezus kwijt ben.
"That's noise!" some shrieked.
"That's life," Cage shrugged.