Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:paprikameisje2 schreef:Aragorn schreef:Je bent 29 en je begint nu aan je studententijd? Of ben je soms 19..?
dat maakt toch niet uit? OF vind jij er nog een verschil in zitten?
Het is op z'n minst opmerkelijk toch?
Aragorn schreef:Ja, maar die mensen van 25 beginnen vaak niet op die leeftijd aan hun eerste jaar. Nouja, ik had in m'n eerste jaar ook wel iemand van 25, maar die vond ik niet de meest intelligente. Vaak zijn het toch mensen die eerst allerlei andere dingen gedaan hebben, MBO, HBO, etc.
LeChat schreef:paprikameisje2 schreef:Aragorn schreef:Je bent 29 en je begint nu aan je studententijd? Of ben je soms 19..?
Aragorn schreef:Hehe, no offence hoor, en zeker mooi als je dat allemaal hebt weten te bereiken. Mijn zwager is ook op het vbo begonnen en uiteindelijk aan de TU afgestudeerd, en die zou ik niet heel onintelligent willen noemen. Ik zei alleen dat mijn ervaring is dat die mensen niet perse intelligenter zijn dan mensen die het direct na het VWO doen.
Airke schreef:LeChat schreef:paprikameisje2 schreef:Aragorn schreef:Je bent 29 en je begint nu aan je studententijd? Of ben je soms 19..?
Z'n taalgebruik is niet echt dat van een 29-jarige. Die zijn meestal nog van voor de MSN-generatie...
paprikameisje2 schreef:Sabra schreef:Wat versta jij onder 'stuudjes'? Ik krijg de neiging de zeggen dat wat de boer niet kent, hij niet vreet.
k ben dr zelf ook één!!!!
stuudjes zijn gewoon studenten!!!
iedereen die studeerd is student toch????
of heb jij onderscheidt?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten