Moderator: Moderafo's
God laat dingen toe, dat wil niet zeggen dat hij het goed vind. Dat noemen ze Gods rechter en linkerhand.Optimatus schreef:Ja, maar waar staat dan dat God niet Zelf die Egyptenaren iets liet doen? Immers, is het niet zo dat alleen door God überhaupt iets gebeurt?
JA, Hij had onderricht gehad met God over zijn leiderschap, telkens vertelde God hem van te voren wat er ging gebeuren.Optimatus schreef:Raido schreef:dus? wist Job dat? wat er gaande was tussen God en Satan over hem?Optimatus schreef:Juist! Maar daar staat het dan ook letterlijk.
Wist Mozes het?
Raido schreef:JA, Hij had onderricht gehad met God over zijn leiderschap, telkens vertelde God hem van te voren wat er ging gebeuren.Optimatus schreef:Raido schreef:dus? wist Job dat? wat er gaande was tussen God en Satan over hem?Optimatus schreef:Juist! Maar daar staat het dan ook letterlijk.
Wist Mozes het?
TheKeimpe schreef:Vind je dat MrSokkie? Is dat curieus? Het lijk me erg logisch zoals Raido dat zegt.
Als je met een goed verhaal iets doet, dan heb ik daar meer vertrouwen in dan wanneer je met een u-zweeft-wij-vangen verhaal aankomt, toch?
Overigens vind ik het zo grappig om te lezen dat mensen "genezen" worden door een D30 verdunning (Quote trouwens eens goed, babousjka, dat lees veel makkelijker.) Hoe bedoel is er sprake van invloed van de psyche op de gezondheid van de mens.
Raido schreef:Satan deed het, God liet het toe. dus?Liet God het gebeuren of de satan?![]()
Probeer je nu een uitweg te vinden om je aura-masseur toch maar aan te houden?
Nee in een oerwoud vol blanken die nergens spoken, of overal spoken willen zien.Optimatus schreef:Raido schreef:Satan deed het, God liet het toe. dus?Liet God het gebeuren of de satan?![]()
Probeer je nu een uitweg te vinden om je aura-masseur toch maar aan te houden?
Nee, ik probeer jouw gedachtengang te volgen. Ik vind het nogal bijgelovig namelijk om overal maar van alles achter te zoeken, we zitten hier toch niet in een oerwoud vol negers die overal spoken zien?
Raido schreef:Nee, niet het verhaaltje er om heen, maar de intentie..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten