Moderator: Moderafo's
jan10e schreef:Wij doen gwoon om de beurt...
Dan es et drinken...
of parkeerkaartje .. Thoeft ok ni altijd grote bedragen te zijn..
En aan de ene kant ist ook logisch dat je als vrouw je uitzet spaart.. Die gaan dr over't algemeen later ook meer mee bezig dan de mannen..
Precies, wat je nu koopt is dan out of time enzo, kan ik me nog iets van herinneren.MissF schreef:jan10e schreef:Wij doen gwoon om de beurt...
Dan es et drinken...
En aan de ene kant ist ook logisch dat je als vrouw je uitzet spaart.. Die gaan dr over't algemeen later ook meer mee bezig dan de mannen..
Over dat uitzet...
Een vriend en vriendin van mij doen het echt helemaal samen. Ze sparen samen en kopen samen dingen.
Ik ben er totaal niet mee bezig, (logisch, na 2 maanden) maar wij zijn eigenlijk een beetje van plan dat we samen sparen, net zoveel als mogelijk is bij allebei (hij is eerder klaar met school dan ik en heeft nu een eigen bedrijf) en als we een huis(je) hebben kopen we pas spullen.
Ik zou sowieso alles zelf willen kopen ipv dingen krijgen
Nostyle schreef:Omdat ik meer verdien dan m'n vriendin betaal ik meer dan haar maar zij trakteert mij ook wel eens en ik heb ook niet altijd geld bij me dan betaald zij het gewoon.
MissF schreef:jan10e schreef:Wij doen gwoon om de beurt...
Dan es et drinken...
Over dat uitzet...
Een vriend en vriendin van mij doen het echt helemaal samen. Ze sparen samen en kopen samen dingen.
Ik ben er totaal niet mee bezig, (logisch, na 2 maanden) maar wij zijn eigenlijk een beetje van plan dat we samen sparen, net zoveel als mogelijk is bij allebei (hij is eerder klaar met school dan ik en heeft nu een eigen bedrijf) en als we een huis(je) hebben kopen we pas spullen.
Ik zou sowieso alles zelf willen kopen ipv dingen krijgen
jan10e schreef:Ik was dr gwoon al mee bezig voordatk verkering kreeg.. Dus dat staat gwoon achter t luik bij mij
Maar kkoop wel tijdloze dingen, iets waar je altijd wat aan hebt... Dus nog geen servies en bestek enzo, dat wilk absoluut samen doen!!!
Mariamagdalena schreef:Ik betaal nu alles, want ik heb nu een baan en mijn man kan niet meer werken door omstandigheden (hij is ook al best ouder) Dus de meeste poen komt nu van mij af.
Normaal zou ik nooit de kost voor een man verdienen, maar in dit geval is het onvrijwillig van zijn kant uit, dan is het anders.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten