nieuw religie-forum beleid

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 05 okt 2005 12:24

Cisca schreef:Parsifal, dit lijkt me de omgekeerde wereld, als een topicstarter, die in gesloten fora kan posten, toch een topic opent, in een open forum, ga ik er vanuit, dat het bewust gebeurt.
Kijk ook eens naar de onderwerpen, heel algemeen toch, waar qua leer toch weinig gezeur over kan komen.
Als jullie dan zelf twijfelen, overleg dan eerst met de topicstarter, wat de bedoeling is, dan kan het altijd nog verplaatst worden.

ben ik het helemaal mee eens.

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 05 okt 2005 12:36

Cisca schreef:Parsifal, dit lijkt me de omgekeerde wereld, als een topicstarter, die in gesloten fora kan posten, toch een topic opent, in een open forum, ga ik er vanuit, dat het bewust gebeurt.
Kijk ook eens naar de onderwerpen, heel algemeen toch, waar qua leer toch weinig gezeur over kan komen.
Als jullie dan zelf twijfelen, overleg dan eerst met de topicstarter, wat de bedoeling is, dan kan het altijd nog verplaatst worden.
Het komt er eigenlijk op neer, dat degenen die in de gesloten fora kunnen posten, geen topics meer starten in een open forum, dan wordt het toch verplaatst, het open forum heeft alleen nog topic's van Carl, die in feite allemaal op hetzelfde neerkomen, en op den duur geen echte discussie meer oplevert.

yaels discussie wordt teruggeplaatst. Sorry, lange tijd stond algemeen bovenaan en leek het erop dat mensen hun discussie in het eerste de beste forum plaatste.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 05 okt 2005 12:53

mijn dank is groot. :)

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 06 okt 2005 18:03

Raido schreef:
Yael schreef:ja ik heb de verandering ook gezien en gezien dat mijn topic verplaatst is en dat wil ik juist niet ik vind het prettig als iedereen de mogelijkheid heeft om te reageren ook degene die niet kunnen/willen instemmen met de regels. die meningen zijn ook waardevol vind ik.
Je bedoeld, ik wil graag dat salty kan reageren op mijn topic ;-)

:mrgreen: inderdaad!

Carl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Carl » 07 okt 2005 07:35

Cisca schreef:.......
......
Het komt er eigenlijk op neer, dat degenen die in de gesloten fora kunnen posten, geen topics meer starten in een open forum, dan wordt het toch verplaatst, het open forum heeft alleen nog topic's van Carl, die in feite allemaal op hetzelfde neerkomen, en op den duur geen echte discussie meer oplevert.

Is niet helemaal juist. Ook anderen starten topics, en mijn topics gaan zeker over heel uiteenlopende onderwerpen. Dat het in de discussie vaak naar dezelfde verschillen toegaat komt, omdat veel verschillen in denkwijze nogal breed zijn en vrij grote gebieden van het geestelijk denken beslaan.
1 Joh.4:7,8 ...en een ieder, die liefheeft, is uit God geboren en kent God. Wie niet liefheeft, kent God niet, want God is liefde.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 07 okt 2005 09:23

Je loopt toch altijd te rammelen aan de pilaren van Gods Woord en probeerd het goede in de mens naar boven te halen..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 07 okt 2005 10:03

Voor dat laatste zijn inderdaad oneindig veel topics nodig ;-)

Maar ter zake...
Ik denk dat er nu meer duidelijkheid is met een open forum en een algemeen forum dat onder bepaalde voorwaarden toegankelijk is.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 07 okt 2005 15:28

of verplaatsing naar een plek waar een select aantal mensen kan reagern
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

André

Berichtdoor André » 07 okt 2005 15:36

Raido schreef:of verplaatsing naar een plek waar een select aantal mensen kan reagern
Gebruikersgroep Twente?

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 07 okt 2005 16:58

Ménsen zei ie :wink: :mrgreen:

En nu moet ik mezelf uit deze off topic situatie redden en dat kan m.i. alleen met een slot. :lol:

Mochten er nog discussies losbarsten over dit onderwerp dan zal ik het topic enigzins opschonen en weer openen.

Terug naar “Archief”