Moderator: Moderafo's
Yael schreef:ik heb niks tegen de ger gem hoor of tegen ds Harinck ik heb hem weleens gehoord (toen ik 13 was ofzo..) en vond het best een fijne dominee. daar gaat het eigelijk niet om, meer dat we onze eigen indentiteit moeten benadrukken. vraag me af of ze in de ger gem stukjes zouden plaatsten van bv. ds r kok....()
tanteoranje schreef:Yael schreef:ik heb niks tegen de ger gem hoor of tegen ds Harinck ik heb hem weleens gehoord (toen ik 13 was ofzo..) en vond het best een fijne dominee. daar gaat het eigelijk niet om, meer dat we onze eigen indentiteit moeten benadrukken. vraag me af of ze in de ger gem stukjes zouden plaatsten van bv. ds r kok....()
... als jullie die scheuring niet hadden gehad was et minder een probleem en zoals je het zegt: ik denk dat ze in de GG meer hun identiteit benadrukken. Ds. Bakker wordt wel vaak giciteerd in GG- kringen maar dat is 't denk ik zo'n beetje.
Jacq schreef:Ik vind het altijd ook mooi op te lezen dat in bepaalde Hersteld Hervormde Gemeenten op de bijbelkring gebruik wordt gemaakt van boekjes van predikanten van de PKN. Dat dat andersom gebeurd, betwijfel ik.... (dit is beetje off-topic).
Jacq schreef:Ik vind het altijd ook mooi op te lezen dat in bepaalde Hersteld Hervormde Gemeenten op de bijbelkring gebruik wordt gemaakt van boekjes van predikanten van de PKN. Dat dat andersom gebeurd, betwijfel ik.... (dit is beetje off-topic).
Jacq schreef:- Jammer voor 's-Gravenzande, dat ze weeral een bedankje te verwerken kreeg. Ds. B. de Graaf uit Nunspeet bedankte voor het betroep
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten