Maarten schreef:lizzz schreef:Juist. Dat klinkt erg verstandig. Veel te verstandig voor zo'n emotionele reactie. Dus dit kan niet je eerste reactie geweest zijn.
mijn denksnelheid wordt door jouw computer niet geevenaard meisje.
Nee, dat is het nu precies. Of je dacht niet zo, of je emotionele- en denksnelheid liepen niet gelijk.
Misschien is dat nu wel je hoofdgedachte, maar zo is het niet begonnen. Je komt best wel geloofwaardig over als je zegt dat je je bekommert om het lot van butterfly en haar vriend, maar niet als je zegt dat je totaal niet bang was voor je eigen lot/positie toen je butterfly's reactie las.
wat zou ik met Butterfly hebben dan? vrouwen zoeken ook overal wat achter!
Huh? ooooooow. Nee, zo was ie niet bedoeld. Maar nu begint me wat te dagen! WAT HEB JIJ MET BUTTERFLY???
Het zegt in ieder geval iets over de ware aard van vrouwen, maar zeker niet over mijn vermogen vrouwen onder duim te houden. Je zou beter moeten weten wie je voor je hebt.

hoe zou ik dat beter moeten weten? Blijkbaar weet ik dat niet beter, dus ik ga af op wat ik zie/lees etc. Beter valt daaruit niet te weten, sorry. (

)[/quote]je leest ook maar half.

nee het komt heus allemaal wel goed met mij. Ook op dit forum zijn er genoeg mensen die van mij een positief getuigenis kunnen geven over het vermogen vrouwen onde de duim te houden. Hierbij doe ik een beroep op kootje en Napoleon.[/quote]
Ok, laat ik wachten op Kootje/Napoleon alvorens hier op in te gaan.
"That's noise!" some shrieked.
"That's life," Cage shrugged.