hulp nodig? Pastor Maarten helpt je graag...Napoleon schreef:Maarten schreef:zit je in de ontkenningsfase? Of wil je je graag voor de wereld verbergen in een cocon?Napoleon schreef:ik. zullen we ruilen....?
beide maarten, beide...
Moderator: Moderafo's
Maarten schreef:hulp nodig? Pastor Maarten helpt je graag...Napoleon schreef:Maarten schreef:zit je in de ontkenningsfase? Of wil je je graag voor de wereld verbergen in een cocon?Napoleon schreef:ik. zullen we ruilen....?
beide maarten, beide...
waarbij ik dan wel van mening ben dat de paus geen vrouw mag zijn!TheEdge schreef:Jammer dat dit geen Rooms-Katholiek forum is.
Dan hadden we kunnen doen:
Parochiaan (0)
Pastoor (100)
Kapelaan (250)
Bisschop (500)
Kardinaal (1000)
... en "Paus" als eretitel voor degene die de meeste postings heeft van iedereen. (Ikke21 dus, als ik de statistieken moet geloven...)
leuk idee, maar laten we dan maar bij de geboorte beginnen, het is zo raar als een foetus forumt, of zijn de moeders van tegenwoord al zo gemoderniseerd dat ze internet in de buik hebben? dusjoris schreef:waarom dan niet gewoon:
- spermacel
-eiklomp
-foetus
-foei nu geen abortusmeerklomp
-weeën
- baby
-peuter poep en plasfase
-peuter mama ik deed poep op pot fase
-kleuter
-kind
-enz
Maarten schreef:leuk idee, maar laten we dan maar bij de geboorte beginnen, het is zo raar als een foetus forumt, of zijn de moeders van tegenwoord al zo gemoderniseerd dat ze internet in de buik hebben? dus
zuigeling
baby
peuter
kleuter
kind
puber
adolescent
volwassene
en misschien nog wel wat. Overigsn ben ik met de huidige ranking ook wel te vreden hoor.
Maarten schreef:waarbij ik dan wel van mening ben dat de paus geen vrouw mag zijn!TheEdge schreef:Jammer dat dit geen Rooms-Katholiek forum is.
Dan hadden we kunnen doen:
Parochiaan (0)
Pastoor (100)
Kapelaan (250)
Bisschop (500)
Kardinaal (1000)
... en "Paus" als eretitel voor degene die de meeste postings heeft van iedereen. (Ikke21 dus, als ik de statistieken moet geloven...)
Ikke21 schreef:Een zware taak die je op je schouders neemt napoleon!!!
Maarten schreef:leuk idee, maar laten we dan maar bij de geboorte beginnen, het is zo raar als een foetus forumt, of zijn de moeders van tegenwoord al zo gemoderniseerd dat ze internet in de buik hebben? dusjoris schreef:waarom dan niet gewoon:
- spermacel
-eiklomp
-foetus
-foei nu geen abortusmeerklomp
-weeën
- baby
-peuter poep en plasfase
-peuter mama ik deed poep op pot fase
-kleuter
-kind
-enz
zuigeling
baby
peuter
kleuter
kind
puber
adolescent
volwassene
en misschien nog wel wat. Overigsn ben ik met de huidige ranking ook wel te vreden hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten