Moderator: Moderafo's
onzin!
homeopathie werkt!
zowel klassiek als de middelen van dr vogel!
een homeopaat zoekt niet iets hogers of geestelijke of energetische krachten of wat dan ook.hij kijkt naar de gehele lichamelijke constitutie van de mens,dat is iets heel anders.
Raido schreef:onzin!
homeopathie werkt!
zowel klassiek als de middelen van dr vogel!
een homeopaat zoekt niet iets hogers of geestelijke of energetische krachten of wat dan ook.hij kijkt naar de gehele lichamelijke constitutie van de mens,dat is iets heel anders.
Dr. Vogel is natuurgeneeskunde geen homeopathie, lees http://nl.wikipedia.org/wiki/homeopathie en blaat dan weer.
Think-about-it! schreef:Optimatus schreef:Het stuk is duidelijk van internet geplukt, dat terzijde.
Ik gebruik al jaren echinaforce van Dr. Vogel. In tegenstelling tot penicelline (schrijf je dat zo?) werkt dat bij mij uitstekend, terwijl de reguliere penicelline voornamelijk diarree voorzaakt. Verder vind ik de filosofische gedachte achter een hoestdrankje weinig boeiend, ik wil maar één ding en dat is van mijn verkoudheid afkomen en dan graag het liefst zonder bijwerkingen.
Onder het artikel staat ook duidelijk van wie het afkomstig is. Dit terzijde.
Een punt: Het reikt verder dan slechts een filosofie, het is een levensovertuiging.
Als ik naar een Islamitische sjamaan toe zou gaan, omdat hij zulke goede prestaties levert tegen mijn verkoudheid, dan zullen veel christelijke mensen steigeren, of zeggen: 'zou je dat nu wel doen?', maar als ik mijn genezing vanuit de oosterse godsdiensten/New Age zou halen, knijpt men een oogje dicht en is men slechts blij met de genezing.
Het gaat om de bron waaruit je put: put je uit Christus, of niet. Volgens de Bijbel is het namelijk het een, of het ander.
en geen enkele invloed op mijn geloofsleven gehad - toch wel - ik heb de Heer oprecht kunnen danken voor mijn snelle genezing (al dan niet middels Dr. Vogels echinaforce).[/quote]Optimatus schreef:Think-about-it! schreef:Optimatus schreef:Het stuk is duidelijk van internet geplukt, dat terzijde.
Ik gebruik al jaren echinaforce van Dr. Vogel. In tegenstelling tot penicelline (schrijf je dat zo?) werkt dat bij mij uitstekend, terwijl de reguliere penicelline voornamelijk diarree voorzaakt. Verder vind ik de filosofische gedachte achter een hoestdrankje weinig boeiend, ik wil maar één ding en dat is van mijn verkoudheid afkomen en dan graag het liefst zonder bijwerkingen.
Onder het artikel staat ook duidelijk van wie het afkomstig is. Dit terzijde.
Een punt: Het reikt verder dan slechts een filosofie, het is een levensovertuiging.
Als ik naar een Islamitische sjamaan toe zou gaan, omdat hij zulke goede prestaties levert tegen mijn verkoudheid, dan zullen veel christelijke mensen steigeren, of zeggen: 'zou je dat nu wel doen?', maar als ik mijn genezing vanuit de oosterse godsdiensten/New Age zou halen, knijpt men een oogje dicht en is men slechts blij met de genezing.
Het gaat om de bron waaruit je put: put je uit Christus, of niet. Volgens de Bijbel is het namelijk het een, of het ander.
Dus als ik het goed begrijp moet ik vier weken langer verkouden blijven omdat jij vindt dat ik geen water van dr. Vogel mag drinken of gun je mij een week zware diaree omdat jij vindt dat ik penicelline moet slikken?Lekkere naastenliefde... Je gunt me vier weken verkoudheid (kan ik als koordirigent niet gebruiken) of een week diaree (kan ik al helemaal niet gebruiken) of misschien wel allebei.
Het zal mij echt worst wezen hoeveel jomanda's, sjamanen of hoebahoeba-indianen er rondvliegen/zweven/springen die ook met water spelen. Ik geloof namelijk geen snars van al die bezweringsonzin.
Die druppeltoestand van Dr. Vogel heeft me altijd snel van mijn verkoudheid afgeholpengenezing (al dan niet middels Dr. Vogels echinaforce).
Dat is inderdaad ook onzin.Het zal mij echt worst wezen hoeveel jomanda's, sjamanen of hoebahoeba-indianen er rondvliegen/zweven/springen die ook met water spelen. Ik geloof namelijk geen snars van al die bezweringsonzin.
Ik bedoel maar. Klassiek Homeopathie zie ik wat met argusogen aan, maar ik ga me er niet druk om maken..Die druppeltoestand van Dr. Vogel heeft me altijd snel van mijn verkoudheid afgeholpen en geen enkele invloed op mijn geloofsleven gehad - toch wel - ik heb de Heer oprecht kunnen danken voor mijn snelle genezing (al dan niet middels Dr. Vogels echinaforce).
Ik kan me wel voorstellen dat christelijke ouders Harry Potter wat eng vinden voor jonge kinderen, er zitten gewoon wat 'vreemde' dingen inbabousjka schreef:MrSokkie schreef:Hoera! Alweer iets compleet onschuldigs wat niet mag op Bijbelse gronden.
Na Harry Potter, Orgaandonatie, masturbatie, televisie, zingen op anders dan hele noten, winkelen op zondag, etc, etc nu ook de Homeopathie in de ban.
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten