Raido schreef:Lalage schreef:tja, nu je het zegt, laten we er dan twee maanden van makenmaar serieus; ik betaal geen kleding van mijn vriendin..
ik zou niet eens willen dat mijn vriend mijn kleding betaalde haha

Moderator: Moderafo's
S-je schreef:Wanneer we uit gaan dan ligt het er maar net aan wie geld heeft... Omdat ik het laatste half jaar erg arm was, betaalde hij het meeste.
Het komende half jaar zal ik het meeste gaan betalen, want ik ga full-time werken en hij gaat afstuderen.![]()
Kleding of andere zaken kopen we gewoon zelf, lijkt me logisch...
esra schreef:S-je schreef:Wanneer we uit gaan dan ligt het er maar net aan wie geld heeft... Omdat ik het laatste half jaar erg arm was, betaalde hij het meeste.
Het komende half jaar zal ik het meeste gaan betalen, want ik ga full-time werken en hij gaat afstuderen.![]()
dacht ik ook. we kijken ook naar wie er geld heeft, maar moet je je hierom trouwens druk gaan maken???
S-je schreef:esra schreef:S-je schreef:Wanneer we uit gaan dan ligt het er maar net aan wie geld heeft... Omdat ik het laatste half jaar erg arm was, betaalde hij het meeste.
dacht ik ook. we kijken ook naar wie er geld heeft, maar moet je je hierom trouwens druk gaan maken???
Neuuh, lijkt me niet
marjo schreef:Als je gaat trouwen hoef je toch geen gezamenlijke rekening te hebben?
Nee, maar als je in gemeenschap van goederen trouwt is al het geld juridisch gezien toch van beiden (50-50). En dan maakt het niets meer uit wie er nu precies wat betaalt!
marjo schreef:Als je gaat trouwen hoef je toch geen gezamenlijke rekening te hebben?
Nee, maar als je in gemeenschap van goederen trouwt is al het geld juridisch gezien toch van beiden (50-50). En dan maakt het niets meer uit wie er nu precies wat betaalt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten