Ik heb een paar maanden gepost dat het uit is tussen mij en m'n vriend na anderhalf jaar... Ja, hoe gaat het nu? Met mij gaat het heel goed, ik ben echt positief veranderd. Mijn vrienden zeggen dat ik spontaner ben geworden en dat ik vrolijker ben. Hoe het komt? Tsja.. ik kon bij hem gewoon m'n ei niet kwijt. Tijdens mijn relatie met hem was ik erg met mijn jeugd bezig omdat ik die vroeger nooit heb gehad.
Gisteravond kwam ik hem weer tegen (we komen elkaar nog geregeld tegen bij een streekomroep en een stichting). Daar kan je gewoon niet omheen, lijkt mij.
Eerst was het een gewoon praatje, maar dat mondde uit op een scheld en schreeuwpartij van hem. Ik had het gevoel dat ik mij overal moest verantwoorden tegenover hem (Ja ik weet het, dat hoeft niet!!)
Hij kan niet begrijpen dat ik nu "ineens" wel naar de bioscoop ga, wel overal naartoe ga, en met hem niet. Ik kan het zelf ook niet uitleggen, ik voelde me gewoon niet lekker bij.
Hij schreeuwde dat hij mij helemaal niet heeft zien veranderen in die anderhalf jaar terwijl hij er constant op gehamerd heeft dat hij mij spontaner wil zien. Hij heeft het gevoel dat ik er niet op vooruit ben gegaan terwijl hij zich helemaal "leegezogen" voelt.
Ik vroeg hem waarom hij het dan niet eerder had uitgemaakt, maar dat kon hij "niet over het hart verkrijgen", maar achteraf zit hij wel te schelden over hoe het anders had gekund.
Toen ik gisteravond thuiskwam voelde ik het. Als hij zo doorgaat met schelden, gaat het met mij ook de verkeerde kant op. Ik ben vanochtend weer heel moe mijn bed uitgekomen, gevoel gehad dat ik helemaal niet heb geslapen. (even voor de duidelijkheid: Ik heb een zware periode gehad, vlak voordat hij het heeft uitgemaakt. Ik had hem keihard nodig want ik zat in een depri periode). Juist op dat moment heeft hij mij laten vallen.
Laten we eerlijk zijn: Ik heb ook fouten gemaakt, hij ook. Maar daar zijn we mens voor. A mistake is not a mistake, it's an opportunity. Maar ik wil verder met m'n leven!! Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Sorry, moest gewoon ff me hart luchten