Vrijdag 9 september Refoweb barbecue-meeting [wie komen er?]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 19 sep 2005 08:46

moppie schreef:
Leilah schreef:Bij deze wil ik mijn ongenoegen uiten over de staat waarin ik de slingers heb teruggekregen.
2 van de 5 slingers zijn namelijk finaal verwoest, dit vind ik echt niet kunnen en heb er flink de pest in dat er niet voorzichtig met andermans spullen wordt omgesprongen.
Het is mijns inziens een kleine moeite om even te bedenken dat die spullen niet van jezelf zijn en nog heelhuids bij de eigenaar terug moeten komen.
Johanne en ik hadden die slingers zelf betaald en gevraagd of ze bewaard konden worden zodat wij ze gewoon zelf weer zouden krijgen, ze zijn immers van ons.
Omdat wij vroeg weg gingen bij de BBQ wilden we niet lullig zijn en de versieringen afhalen zodat het meteen een kale boel zou zijn, maar nu dus blijkt dat het al teveel gevraagd is om iets later heelhuids terug te krijgen zal ik voortaan wel even 10 keer nadenken voor dat te vragen.

Ff wat ophelderen. Wij hebben met een man of 6 slingers verwijderd. Dat is met beleid gegaan omdat we de gedachten hadden dat ze bewaard moesten blijven. NIemand kon ons daar vertellen van wie ze waren vandaar dat we ze opgevouwen hebben en bewaard.
Een aantal slingers was zo strak gespannen tijden het ophangen dat er een breuk inzat. De vlaggetjes waren goed op te vouwen de andere slingers waren zo uit het fatsoen door het hangen dat er bijna niets mee te beginnen was. Dus helemaal niet onvoorzichtig met andermans spullen omgesprongen die slingers waren door het strakke hangen al niet meer bruikbaar. We hebben ze er bij gedaan zodat de eigenaar kon beslissen wat er mee gedaan werd. Per slinger is er dus met 2!! mensen voorzichtig omgegaan om te redden wat er te redden viel

Heb ik jou gevraagd om opheldering?

Ik uit enkel dat ik het geen stijl vind.
Jammer dat me dit niet eerder is verteld, blijkbaar wist men dus dat er slingers kapot zijn gegaan.
Als iemand het even had gemeld van "hey, weetje, dat en dat en zus en zo, dus er zijn er 2 kapot." had ik gezegd, "ja kan gebeuren", maar dat ik nu de slingers achteloos in een zak gepropt terug ontvang en dus dan ontdek dat ze kapot zijn is een beetje heel erg jammer.
Trouwens was er niets aan de hand met de slingers toen we ze hadden opgehangen dus doe nu niet alsof het mijn schuld is dat er een breuk in zat.
Maargoed, probleem opgelost wat mij betreft.
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 19 sep 2005 08:50

wij wsten niet van wie ze waren. kon dat moeilijk doorgeven. Overigens weet ik niet wie ze in een zak "gepropt heeft

PS je hoeft niet zo pissed te doen van...heb ik jouw gevraagd........... Ik voelde me aangesproken omdat onder andere ik er mee bezig geweest ben en omdat ik weet dat jouw vermoedens niet terecht waren.

Nogmaal niemand kon ons vertellen of ze bewaard moesten blijven en van wie ze waren

Trouwens was er niets aan de hand met de slingers toen we ze hadden opgehangen dus doe nu niet alsof het mijn schuld is dat er een breuk in zat.

.

goed lezen want dat zeg ik ook niet. Slingers raken nu eenmaal uit hun fatsoen als ze een paar uur strak hangen. WIe weet is er wel iemand tegen aangelopen oid. Die papieren gekleurde slingers waren niet meer op te vouwen

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 19 sep 2005 09:12

-> Maargoed, probleem opgelost wat mij betreft.

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 19 sep 2005 09:24

Het verhaal van moppie is helemaal correct. Ik heb ook geholpen met het opruimen. De vlaggetjes hebben wij opgevouwen en op de trap gelegd wat er daarna mee is gebeurt weet ik niet.

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 19 sep 2005 09:39

Alwin schreef:Het verhaal van moppie is helemaal correct. Ik heb ook geholpen met het opruimen. De vlaggetjes hebben wij opgevouwen en op de trap gelegd wat er daarna mee is gebeurt weet ik niet.

Ja dat geloof ik wel, 2 vlaggenslingers zaten idd netjes opgevouwen in de tas.

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 19 sep 2005 10:28

moppie schreef: WIe weet is er wel iemand tegen aangelopen oid. Die papieren gekleurde slingers waren niet meer op te vouwen

Ik ben er wel een keer tegen aangelopen jha!

Wie hangt er ook slingers op 1 meter 80!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 19 sep 2005 13:06

TheShadow schreef:
moppie schreef: WIe weet is er wel iemand tegen aangelopen oid. Die papieren gekleurde slingers waren niet meer op te vouwen

Wat hij /\ zegt!

Collateral

Berichtdoor Collateral » 19 sep 2005 13:19

Maar jullie liepen zelf ook slingerend rond. :)

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 19 sep 2005 14:42

TheShadow schreef:

Slik dan niet zoveel groeihormonen!
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 19 sep 2005 17:14

TheShadow schreef:

Ga jij dan voortaan een paar uur eerder komen en slingers ophangen en alles klaarzetten? :roll:

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 19 sep 2005 17:40

ook al was het bijna mijn dood, mij hoor je niet klagen. Maar wees niet verbaasd als er een paar kapot zijn!

En ik wil best wel een paar slingers ophangen hoor! :wink:
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

yeti3
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor yeti3 » 19 sep 2005 18:00

Ik beken!! Ik heb me een groot deel van de avond vermaakt door met de slingers te spelen! Mijn oprechte excuus, maar ik dacht dat de slingers bij de prijs ingegrepen zaten, vandaar dit wangedrag.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 19 sep 2005 22:50

Vrede op aarde.... :wink:

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 19 sep 2005 23:01

ik dacht dat het lianen waren... sorry, ws. een pilsje teveel op :? :D
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,