hoe vaak contact?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 12 sep 2005 18:07

Eerst zagen we elkaar ongeveer elke dag of iig één keer in de drie dagen. Nu si dit anders omdat ik doordeweeks een opleiding in België doe. We zien elkaar nu dus enkel in de weekends. Over een tijdje zien we elkaar een half jaar niet. Dit is dus een goede oefening.

In de weekends proberen we wel zo veel mogelijk tijd voor elkaar vrij te maken. Verder bellen, schrijven en mailen we doordeweeks.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 12 sep 2005 21:36

Javaca schreef:Eerst zagen we elkaar ongeveer elke dag of iig één keer in de drie dagen. Nu si dit anders omdat ik doordeweeks een opleiding in België doe. We zien elkaar nu dus enkel in de weekends. Over een tijdje zien we elkaar een half jaar niet. Dit is dus een goede oefening.

In de weekends proberen we wel zo veel mogelijk tijd voor elkaar vrij te maken. Verder bellen, schrijven en mailen we doordeweeks.

hihi oik wist dat je deze zou lezen.

klopt hoor wat je zegt,

ik zou m wel t liefst elke dag willen zien, maar dat kan nu ff niet.
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 sep 2005 22:15

Puuuh, hoe langer verkering hoe vaker contact, is dat n bestaande uitdrukking ? :D
Wij zien elkaar erg veel. Al is dat ook een aantal avonden in combinatie met een kerkelijke activiteit hoor, of een enkele dag maar 5 minuutjes ofzo.
Maar toch, we zien elkaar bijna elke dag. En als we elkaar een dagje niet zien dan bellen we standaard.
Misschien komt daar ooit nog eens verandering in, maar wat wij wel daardoor leren: het elkaar leren kennen, geestelijk en lichamelijk gaat een heel stuk sneller dan bij stelletjes die elkaar alleen in het weekend zien.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Liselotje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Liselotje » 13 sep 2005 19:58

Ik zie mijn vriend in het weekend (vrijdagavond tot zondagavond) en op woensdagavond. Vaker gaat bijna niet omdat hij het heel druk heeft met z'n studie en werk. IN het begin van onze relatie zagen we elkaar elke dag, maar toen had hij zijn werk nog niet.
Maar we bellen sowieso elke dag! Minimaal 1x op een dag, maar dat gebeurt eigenlijk niet zo vaak. :oops: (De telefoonrekeningen zijn er dan ook naar, maar we zijn al aant minderen, schaam schaam)
Verder smsen we ook regelmatig. Maar dat verschilt per dag.
Tis trouwens heerlijk als je lekker in je bedje ligt, en dat dan nog je telefoon gaat en je vriendje je dan nog fftjes een telefonisch nachtkusje geeft!!!
I don't know what the future holds, but I know Who holds it!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 sep 2005 00:44

MissF schreef:Puuuh, hoe langer verkering hoe vaker contact, is dat n bestaande uitdrukking ? :D
Wij zien elkaar erg veel. Al is dat ook een aantal avonden in combinatie met een kerkelijke activiteit hoor, of een enkele dag maar 5 minuutjes ofzo.
Maar toch, we zien elkaar bijna elke dag. En als we elkaar een dagje niet zien dan bellen we standaard.
Misschien komt daar ooit nog eens verandering in, maar wat wij wel daardoor leren: het elkaar leren kennen, geestelijk en lichamelijk gaat een heel stuk sneller dan bij stelletjes die elkaar alleen in het weekend zien.

Nou het ligt eraan hoe je elkaar in het weekend zit. Als je bij je ouders zit, is het weer heel anders dan wanneer je op jezelf woont en daar met elkaar een heel weekend bent.

Javaca & Esra: Dat lijkt me vreselijk, elkaar een halfjaar niet zien. Ben je niet bang dat je dan uit elkaar groeit?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 sep 2005 09:58

mijn vriend en ik hebben nu bijna 11 maanden vanaf de derde week dat we een relatie hebben zijn we elk weekend samen en 1 of 2 dagen door de week
het ligt er heel erg aan wanneer ik moet werken.
we zijn van de zomer 2 weken zonder elkaar geweest
dat was erg balen maar het is heel erg snel voor bij gegaan ik was zelf 1 week op vakantie als vrijwilleger bij de zonnebloem (zieke en gehandicapte mensen)
en de andere week had ik nachtdienst
maar we hebben heel veel gesmst en ook aantal keren gebeld.
maar gelukkig gaan we niet meer zonder elkaaer op vakantie of zo.
en kunnen we bij elkaar zijn wanneer we willen :D

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 15 sep 2005 13:42

k Zie m'n vriendje in het weekend van zaterdagavond tot maandagochtend. Door de week op woensdagavond.

Elke dag minimaal 1 sms of een mail.

k Denk dat het heel normaal is dat je elke dag wil weten hoe het met de ander is... enz...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 15 sep 2005 16:15

'k weet niet of dat wel zo is. Als je 'n heel weekend bij elkaar bent leer je elkaar op een hele andere manier kennen. Die weekenden zijn (lijkt mij) intensiever dan een avond waarop je elkaar ziet.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 sep 2005 08:03

Jannoek schreef:

'k weet niet of dat wel zo is. Als je 'n heel weekend bij elkaar bent leer je elkaar op een hele andere manier kennen. Die weekenden zijn (lijkt mij) intensiever dan een avond waarop je elkaar ziet.

Inderdaad. Dan maak je elkaar ook mee tijdens je ochtendhumeur ;)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 sep 2005 13:00

Lalage schreef:
Jannoek schreef:

Inderdaad. Dan maak je elkaar ook mee tijdens je ochtendhumeur ;)

Haha idd, das wel zo ja!

Wij zijn wel samen op dabar geweest (toen hadden we nog geen verkering officieel ;) ) dat scheelt idd ook heel erg, dan leer je elkaar echt super kennen.
Maar doordat we elkaar zo veel zien praten we ook al heel snel over alle diepste dingen enzo. Dan voel je je niet verplicht om dat in het weekend te doen, want ja, je moet het toch open houden.
Maar als wij eens behoefte hebben aan praten dan doen we dat meteen, dezelfde avond. En als we eens alleen zin in knuffelen hebben boeit dat ook niet ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 16 sep 2005 13:14

Lalage schreef:Javaca & Esra: Dat lijkt me vreselijk, elkaar een halfjaar niet zien. Ben je niet bang dat je dan uit elkaar groeit?

Daar zijn we idd een beetje bang voor. Een half jaar is vrij lang, zeker als je op het moment dat het ingaat iets meer dan een half jaar samen bent. Toch hebben we veel vertrouwen dat het goed zal komen. We bidden er veel voor verder houden we erg veel van elkaar, vertrouwen en kennen we elkaar door en door en hebben we samen al veel (kleine en grotere) stormen doorstaan. We zijn van plan veel contact te houden dmv mail en post.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 16 sep 2005 13:22

Dat lijk mij inderaad ook het moeilijke ik zit namelijk ook te dubben om zoiets te gaan doen, geen half jaar, meer rond de 3 maanden, maar toch..

Dat gevoel...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 16 sep 2005 13:45

Een half jaar zonder je vriend(in)?
Ik vind 1 dag zonder hem al niet meer leuk. :redface:

Zie m'n vriend ook rond de 4/5 keer in de week,
waarvan 2 hele dagen.

Voor de rest soms op MSN, vaak SMSjes,
en we bellen nooit met elkaar. :)

esra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor esra » 17 sep 2005 14:43

Javaca schreef:
Lalage schreef:Javaca & Esra: Dat lijkt me vreselijk, elkaar een halfjaar niet zien. Ben je niet bang dat je dan uit elkaar groeit?

Daar zijn we idd een beetje bang voor. Een half jaar is vrij lang, zeker als je op het moment dat het ingaat iets meer dan een half jaar samen bent. Toch hebben we veel vertrouwen dat het goed zal komen. We bidden er veel voor verder houden we erg veel van elkaar, vertrouwen en kennen we elkaar door en door en hebben we samen al veel (kleine en grotere) stormen doorstaan. We zijn van plan veel contact te houden dmv mail en post.

en dan nog wat. als God wil dat we bij elkaar blijven, dan blijven we bij elkaar. daar kunnen stormen en 10000 km tussen staan, maar dan nog komen we bij elkaar. en ik weet dat we voor elkaar bestemd zijn. toen we nog geen verkering twijfelde ik heel erg aan mijn verliefdheid. toen vroeg ik aan de Heer wat ik toch met jan aanmoest. ik vroeg hem of hij me iets wilde vertellen dmv zoijn boek. ik sloeg mijn bijbel open en kreeg een tekst uit jesaja voor mijn neus. "want zijn mond heeft het geboden en zijn adem bracht hen samen." en sindsdien weet ik dat het goedkomt en heb ik alle vertrouwen in onze relatie.

lieve javaca, ik hou zoveel van je. dat mag de hele wereld weten en refoweb dus ook! :wink: we zullen alle stormen wel overleven, samenkomen zullen we...

ik hou van je,
esra
Laatst gewijzigd door esra op 19 sep 2005 15:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 sep 2005 16:17

ha, mooie trouwtekst esra ;)

Terug naar “Archief”