TK is ook een beetje te zwaar, maar niemand gelooft het als hij het zegt...
Concreet: 2 m lang, 114 kg...
Lijnen doe ik nooit, en ik ga het ook niet anders doen dan op doktersadvies, mocht dat ooit komen.
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Hm, 114 kg is toch niet extreem veel voor iemand van 2 meter? En ach, als niemand het ziet is het blijkbaar niet heel erg overtollig vet.
Jannoek schreef:essieee schreef:Jannoek schreef:essieee schreef:Hey Jannoek...maarre...wat is de tussenstand nu???
welke tussenstand?
De kilo's die je verloren bent??
weet ik niet
zoals ik al typte, kheb geen weegschaal. Vorige week ben'k één kilo afgevallen.
windekind schreef:Ehm, maandelijkse proleempjes misschien? Rond die tijd schommelt het bij mij ook wel met vijf kilo meer of minder dan m'n normale gewicht. En ik heb ook geen idee waar die kilo's dan zitten.. maar ik heb er verder geen last van hoor.paprikameisje2 schreef:ik heb heel wisselend gewicht. Vorige week gewogen en ik weeg deze week 5 kg zwaarder dan vorige week. Ik kan niet zien waar het zit, die kilo's dan, en draag ok dezelfde kledeing!!! ra ra hoe kan dat??
girl17 schreef:ohwww ik wou dat ik jullie problemen had.
ik ben te mager.. ik heb maatje 34 en wil dolgraag maat 36 of 38 hebben.
maarja aankomen zal ik wel niet zo gauw doen. ik sport erg veel.. niet om af te vallen maar omdat sport nou eenmaal mn hobbie is..
help?? hoe kom ik aan:p
maarja aankomen zal ik wel niet zo gauw doen. ik sport erg veel.. niet om af te vallen maar omdat sport nou eenmaal mn hobbie is..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten