vlinder schreef:sinds lange tijd was ik weer eens aan het kijken op het forum en ik kwam ineens dit forum tegen! Leuk
Kan ik ook meteen een berichtje plaatsen

jaja ook ik ben in blijde verwachting , op dit moment 19 weken en 2 dagen en alles gaat tot nu toe goed
Wat het gaat worden maakt me helemaal niet uit als het maar gezond is

Wie weet er trouwens nog een leuke jongensnaam?
We waren er al helemaal over uit maar bij ons in de kerk is een jongetje geboren die die naam gekregen heeft ( zelfs dezelfde doopnaam) dus nu op zoek naar een andere naam maar dat valt niet mee
groeten Vlinder
gefeliciteerd!! ik vind milan wel heel mooi als jongensnaam
maar eh als het echt DE naam is die je had uitgekozen, zou ik me daar ook gewoon aan houden hoor... !! tis misschien wat minder leuk dat er nog iemand is met dezelfde naam.. maar goed.. als iemand hier zn jongetje milan diederik xander had genoemd (moet wel erg toevallig zijn, maar goed je ziet dat het kan

) dan was ik ook gewoon bij mn naam gebleven.. dit vonden wij gewoon mooie namen... dus dan ga ik daar niets aan veranderen als iemand anders het ook gebruitk..
maar goed ik kan me ook wel voorstellen dat je het neit zo leujk vind en wat anders wil...
enne als je nog meer wil praten over zwangerschap kijk dan eens op
http://www.mijnkind.nl/forum/ ... is een leuk forum daarvoor.. misschien had je em al ontdekt (er is nu tijdelijk een storing maar goed)