Zwanger

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

wat krijgen lammetje en vlieger?

meisje
43
65%
jongen
23
35%

Totaal aantal stemmen: 66

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 sep 2005 12:07

TheKeimpe schreef:*GRIJNS*

TK kan geen foto's op internet zetten, hij heeft geen flauw idee hoe dat moet.

Daarbij: het is de buik van MIJN vrouw, die hoeven JULLIE niet te zien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Annet: klopt, februariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
(En ik hoop niet op onze trouwdag, dat lijkt me veels te lastig...)

zeg dat niet te hard, :mrgreen:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 sep 2005 12:25

van harte, TheKeimpe! :D

Wendela
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Wendela » 15 sep 2005 16:59

Gefeliciteerd!
Jij zegt: "Ik voel me helemaal alleen".
God zegt: "Ik zal je nooit begeven of je verlaten".
(Hebreeen 13:5).

www.wendelina.web-log.nl

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 15 sep 2005 17:01

TheKeimpe schreef:*GRIJNS*

TK kan geen foto's op internet zetten, hij heeft geen flauw idee hoe dat moet.

Daarbij: het is de buik van MIJN vrouw, die hoeven JULLIE niet te zien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Annet: klopt, februariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
(En ik hoop niet op onze trouwdag, dat lijkt me veels te lastig...)

Juist handig! Hoef je maar 1 datum te onthouden.. 8)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 09 nov 2005 17:06

hoe is het met de zwangeren onder ons? verloopt alles naar wens?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 nov 2005 17:07

wie is er nog zwanger? Annet toch?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 nov 2005 10:57

Ja hoor, ben nog steeds zwanger. En wel 27 weken. Voel me prima, krijg al een aardige buik maar gelukkig nog niet zo kanons-kochel-achtig als de vorige keer.

Juist vanmorgen nog voor controle geweest en alles is ok. HB 76, bloedsuiker 3,7 (wat het ook moge betekenen) en bloeddruk 109/72.
Dit voor de medici onder ons....... :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 nov 2005 11:21

mooie bloeddruk, al kan het er wel aan liggen wat je normaal hebt. En met dat hb zou je maar net geen bloed mogen geven (als je 7,6 bedoelt ;))

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

zwanger

Berichtdoor vlinder » 10 nov 2005 16:28

sinds lange tijd was ik weer eens aan het kijken op het forum en ik kwam ineens dit forum tegen! Leuk :P
Kan ik ook meteen een berichtje plaatsen :wink: jaja ook ik ben in blijde verwachting , op dit moment 19 weken en 2 dagen en alles gaat tot nu toe goed :)
Wat het gaat worden maakt me helemaal niet uit als het maar gezond is :)
Wie weet er trouwens nog een leuke jongensnaam?
We waren er al helemaal over uit maar bij ons in de kerk is een jongetje geboren die die naam gekregen heeft ( zelfs dezelfde doopnaam) dus nu op zoek naar een andere naam maar dat valt niet mee :?

groeten Vlinder

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: zwanger

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 nov 2005 16:55

vlinder schreef:sinds lange tijd was ik weer eens aan het kijken op het forum en ik kwam ineens dit forum tegen! Leuk :P
Kan ik ook meteen een berichtje plaatsen :wink: jaja ook ik ben in blijde verwachting , op dit moment 19 weken en 2 dagen en alles gaat tot nu toe goed :)
Wat het gaat worden maakt me helemaal niet uit als het maar gezond is :)
Wie weet er trouwens nog een leuke jongensnaam?
We waren er al helemaal over uit maar bij ons in de kerk is een jongetje geboren die die naam gekregen heeft ( zelfs dezelfde doopnaam) dus nu op zoek naar een andere naam maar dat valt niet mee :?

groeten Vlinder

gefeliciteerd!! ik vind milan wel heel mooi als jongensnaam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

maar eh als het echt DE naam is die je had uitgekozen, zou ik me daar ook gewoon aan houden hoor... !! tis misschien wat minder leuk dat er nog iemand is met dezelfde naam.. maar goed.. als iemand hier zn jongetje milan diederik xander had genoemd (moet wel erg toevallig zijn, maar goed je ziet dat het kan :wink: ) dan was ik ook gewoon bij mn naam gebleven.. dit vonden wij gewoon mooie namen... dus dan ga ik daar niets aan veranderen als iemand anders het ook gebruitk..

maar goed ik kan me ook wel voorstellen dat je het neit zo leujk vind en wat anders wil...

enne als je nog meer wil praten over zwangerschap kijk dan eens op
http://www.mijnkind.nl/forum/ ... is een leuk forum daarvoor.. misschien had je em al ontdekt (er is nu tijdelijk een storing maar goed) :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 nov 2005 16:58

*Annet* schreef:Ja hoor, ben nog steeds zwanger. En wel 27 weken. Voel me prima, krijg al een aardige buik maar gelukkig nog niet zo kanons-kochel-achtig als de vorige keer.

Juist vanmorgen nog voor controle geweest en alles is ok. HB 76, bloedsuiker 3,7 (wat het ook moge betekenen) en bloeddruk 109/72.
Dit voor de medici onder ons....... :lol:

moooi!!! fijn dat alles zo goed gaat... netjes die waarden allemaal!!! :D :D

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

zwanger

Berichtdoor vlinder » 10 nov 2005 17:12

dank je ik zal eens gaan kijken op die site! en wat betreft die jongensnaam....dan zijn er straks 3 jongens bij ons in de kerk die die naam hebben....dat vind ik echt niet leuk , dus als je nog meer suggesties hebt :P Milan is ook een leuke naam idd :mrgreen: maar dat vind mijn man niks ;)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 nov 2005 17:16

vlinder schreef:dank je ik zal eens gaan kijken op die site! en wat betreft die jongensnaam....dan zijn er straks 3 jongens bij ons in de kerk die die naam hebben....dat vind ik echt niet leuk , dus als je nog meer suggesties hebt :P Milan is ook een leuke naam idd :mrgreen: maar dat vind mijn man niks ;)

mijn man eerst ook niet hoor.. maar toen hij wat gewent was aan die naam.. omdat ik hem toen wel erg vaak genoemt had :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: vond hij het ineens wel een leuke naam...

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

zwanger

Berichtdoor vlinder » 10 nov 2005 17:19

haha dat kan ook natuurlijk :P
maar eigenlijk willen we geen naam die begint met een J of met een M
onze andere 2 heten namelijk Joshua en Merel dus dan is het leuker om een naam met een andere beginletter te hebben :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 nov 2005 17:35

vlinder schreef:haha dat kan ook natuurlijk :P
maar eigenlijk willen we geen naam die begint met een J of met een M
onze andere 2 heten namelijk Joshua en Merel dus dan is het leuker om een naam met een andere beginletter te hebben :wink:

das waar... alhoewel.. de meisjesnaam die we leuk vonden begint ook met een m.. stel dat er ooit nog een tweede komt en het is een meisje.. dan gebruiken we die naam misschein toch wel.. milans voorletters zijn nl MDX.. dus niet alleen die m.. en van het meisje zou dan MNA worden.. dus ja dan zie je het verschil wel

Terug naar “Archief”