jongen betaalt alles?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 sep 2005 12:19

Jos123 schreef:
Lalage schreef:Ik weet niet wat voor studie jij doet, maar ik ben nu eenmaal niet slim genoeg om m'n studie wiskunde met levenswetenschappen (denk aan lastig te combineren roosters van biologie & wiskunde) in 5 jaar af te ronden, ik hoop het in 6 jaar te redden.

Iig een hele interessante studie. Wordt vast een leuke baan en ook best goede verdiensten. Ik heb economie gedaan, was vrij goed te doen, klaar binnen 4 jaar. Maar ouders verdienen niet zoveel, kreeg dus € 420 stufi, werkte 20 uur per week, kreeg ook een goede stagevergoeding en leefde beetje zuinig, dus dat ging wel. Maar idd zonder stufi ist niet te doen.

20 uur per week werken? Ik moet ook nog leven ;) Ik werk een middag plus een avond in de week en soms nog wat losse uurtjes. M'n vriend werkte ook twee dagdelen volgens mij. Kreeg jij een stagevergoeding of heb je aan de universiteit een afstudeerproject gedaan?
(ik heb wel m'n droomstage voor elkaar, maar krijg hoogstens een reisvergoeding)

Jos123

Berichtdoor Jos123 » 05 sep 2005 12:24

Lalage schreef:20 uur per week werken? Ik moet ook nog leven ;) Ik werk een middag plus een avond in de week en soms nog wat losse uurtjes. M'n vriend werkte ook twee dagdelen volgens mij. Kreeg jij een stagevergoeding of heb je aan de universiteit een afstudeerproject gedaan?
(ik heb wel m'n droomstage voor elkaar, maar krijg hoogstens een reisvergoeding)

Haha, daarnaast fitnesste en zaalvoetbalde ook nog heel veel. Ik heb mn stage bij ministerie van EZ gedaan. Was niet helemaal een droomstage, wel leuk, nu werk ik ook in zelfde sector als toen.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 sep 2005 12:25

Jos123 schreef:
Lalage schreef:20 uur per week werken? Ik moet ook nog leven ;) Ik werk een middag plus een avond in de week en soms nog wat losse uurtjes. M'n vriend werkte ook twee dagdelen volgens mij. Kreeg jij een stagevergoeding of heb je aan de universiteit een afstudeerproject gedaan?

Haha, daarnaast fitnesste en zaalvoetbalde ook nog heel veel. Ik heb mn stage bij ministerie van EZ gedaan. Was niet helemaal een droomstage, wel leuk, nu werk ik ook in zelfde sector als toen.

nouja dromen hoeven natuurlijk niet waar te zijn ;)

Jos123

Berichtdoor Jos123 » 05 sep 2005 12:26

Lalage schreef:
Jos123 schreef:

nouja dromen hoeven natuurlijk niet waar te zijn ;)

Jep, misschien is het in de praktijk wel anders, mr daar moet je niet vanuit gaan hè! Is vast heel interessant en leuk!

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 05 sep 2005 12:27

Denk aan het onderwerp he :D Dus: on-topic aub
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 sep 2005 13:45

ow is dit geen slow-chat? Waar ging het ook alweer over? ;)
Zou trouwens mooi zijn als de jongen alles zou betalen, gaat die meid ff lekker sjoppen, heeft de knul een week geen eten :-k

coass
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor coass » 06 sep 2005 07:01

Lalage schreef:ow is dit geen slow-chat? Waar ging het ook alweer over? ;)
Zou trouwens mooi zijn als de jongen alles zou betalen, gaat die meid ff lekker sjoppen, heeft de knul een week geen eten :-k

om alles nog beter aan elkaar te koppelen, ik studeer nu ook voor het 6e jaar (studie is 45 uur per week, daar werk ik dus niet naast..), maar mijn jongen betaalt alles!!! Helaas word mn stufi nog steeds op het salaris vanmn ouders afgestemd, want mn man verdient nog niet zoveel (net ook 6 jaar gestudeerd).

in verkeringstijd deden we het wat financien betreft trouwens net als lalage, gewoon om en om en niet teveel uitgeven. Dat vind ik ook wel zo normaal, maar dat hangt idd af van inkomen etc, zie al jullie prachtige uitspraken hier ver boven.

coass

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 sep 2005 08:48

week!?
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 06 sep 2005 12:40

Wij doen het ook een beetje om en om.
Tuurlijk kijk je niet zo precies en hoef je je niet druk te maken als een jongen je een keer een mooi kado geef. Dat is heel normaal.

Maar het is niet normaal als een meisje vind dat de jongen alles maar moet betalen.
Heb ik eens gehoord van een vriend. dan word je gewoon gebruikt...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 sep 2005 15:19

Raido schreef:
week!?

Hehe, ik vraag me idd ook af hoe duur die knul elke dag dan wel niet gewend is te eten.. champagne en kaviaar! 8)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 sep 2005 15:28

Ik bedoelde eigenlijk dat een week nog aan de krappe kant is :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 sep 2005 15:57

tja, nu je het zegt, laten we er dan twee maanden van maken ;)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 sep 2005 16:01

Lalage schreef:tja, nu je het zegt, laten we er dan twee maanden van maken ;)
:mrgreen: maar serieus; ik betaal geen kleding van mijn vriendin..

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 sep 2005 16:07

Raido schreef:
Lalage schreef:tja, nu je het zegt, laten we er dan twee maanden van maken ;)
:mrgreen: maar serieus; ik betaal geen kleding van mijn vriendin..

niet?
ik krijg soms kleding van m'n schoonmoeder, al zou ik liever een schoonmoeder hebben die kleding niet zo belangrijk vindt :-S

coass
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor coass » 07 sep 2005 16:10

ik denk dat er niet veel mensen zijn met dezelfde kledng smaak als hun schoonmoeder...... :roll: ik moet er niet aan denken en ook mijn vriend kocht of betaalde nooit kleding voor mij, daar had (ik heb haar nog, maar ze doet het niet meer) ik dan weer een moeder voor..

Terug naar “Archief”