Hoi!
Bij ons in de kerk gaat maar een klein deel van de jeugd naar JV (zo'n 20 % denk ik). Hoe gaat dat bij jullie, en heb je tips om meer mensen hiervoor enthousiast te maken?
Moderator: Moderafo's
parkiet schreef:Hoi!
Bij ons in de kerk gaat maar een klein deel van de jeugd naar JV (zo'n 20 % denk ik). Hoe gaat dat bij jullie, en heb je tips om meer mensen hiervoor enthousiast te maken?
parkiet schreef:Hoi!
anna schreef:parkiet schreef:Hoi!
vraag maar eens aan hijwel die heeft altijd van die goeie ideen...
En ik zal niet weten hoeveel naar de j.v. komen (vraag maar aan hijwel)
BJ schreef:Nu ik er nog even over nadenk ligt het probleem misschien nog wel eerder.
Bij ons is van 8 tot 12 jaar de jongste club, dan gaat iedereen automatisch door naar de club van 13 en 14 jaar. En daarna de club van 15 en 16 jaar. Daarna stapt iedereen gewoon door naar de JV. Dus je moet op de clubs als zorgen dat er een band is tussen de leden. En op deze manier komt iedereeen wel naar de JV. Alleen mensen die op de clubs ook al buiten de boot vallen zullen niet komen. En de clubs is vooral ook een verantwoordelijkheid van de ouders. Dus conclussie: begin al heel jong met leden werven voor de JV.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten