Nintendo DS

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 01 mar 2005 22:04

jip_86 schreef:Enne de savegames? Sla je die gewoon in het geheugen van de DS zelf op ofzo?

DeeKaa
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor DeeKaa » 01 mar 2005 22:05

jip_86 schreef:
jip_86 schreef:Enne de savegames? Sla je die gewoon in het geheugen van de DS zelf op ofzo?
Zoals altijd bij een Nintendo, op de game zelf.
Bedshaped

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 01 mar 2005 22:08

Ik ben er eigenlijk nog niet uit wat ik ga kiezen. Ik denk dat ik nog een tijdje wacht en is afwacht wat voor spellen er allemaal uit komen.

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 01 sep 2005 13:30

Hey iedereen!

Ik heb mijn nintendo ds ook al binnen vanaf de release. Ik ben er erg tevreden over maar er zit wel een nadeel aan. Bij mij zijn er krassen op het scherm gekomen door de stylus. Ik baal hier wel een beetje van maarja, heb nu een screenprotector gekocht en dat helpt wel!

Ik heb de volgende spellen:
Super Mario 64 DS
Polarium
Yoshi touch and go
demo: metroid prime

Mario 64 ds is erg cool is echt een aanrader. je bent er een hele poos mee bezig (heb het nog steeds niet helemaal uitgespeeld ik heb nu 117 sterren).

Polarium is ook wel leuk, vooral aan het begin is het erg verslavend :mrgreen: heb alle puzzels al uitgespeeld.

Yoshi touch and go is ook heel leuk en verslavend. De functies van de ds worden allemaal goed benut. Het is alleen jammer dat er geen story mode in zit en daardoor ben je het snel zat. Leuk voor tussendoor :D

Metroid Prime: is niet mijn game dus ik ga daar ook maar niet over oordelen:wink:

Verder staan er op mijn verlanglijstje:
Meteos (misschien)
Nintendogs
mario kart ds (ONLINE :yum: )
Mario and luigi 2
new super mario bros

(dure maanden :shock: )

Nog even over de keuze tussen ds en psp. Als je van verniewing houdt en games op een heel andere manier wilt ervaren kun je het beste een ds nemen. Er komt dit jaar nog een mp3 speler voor de ds/gba aan dus dat scheelt misschien ook alweer. Movie player verwacht ik ook nog wel in Europa aangezien er binnekort ook een gameboy micro aankomt. En anders kun je die movie player ook nog importeren.

Als je beter graphics eist kun je beter een psp nemen. Verder zijn er wat meer "volwassen" spellen op de psp. Er is daar meer keuze uit actie/vecht/race spellen. Het nadeel is de batterij, die maar kort meegaat. Moet weer snel opgeladen worden. Verder vind ik het uiterlijk wel heel mooi en de graphics zijn ook oogverblindend :shock:

Zo dit was het even voor vandaag als je vragen hebt over spellen hoor ik het graag. :)
- Home is in my head -

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 01 sep 2005 16:08

MP3 word extern zeker?

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 01 sep 2005 16:50

jip_86 schreef:MP3 word extern zeker?

Het is hetzelfde idee als de movieplayer. Je stopt em gewoon in het gba slot en je kunt muziek luisteren :D
- Home is in my head -

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 26 sep 2005 16:39

*heeft meteos, nintendogs en fifa 2006 bestelt* :mrgreen:
- Home is in my head -

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 okt 2005 14:40

Froske zien we voorlopig niet, denk ik, vandaag krijgt hij z'n nintendogs :mrgreen: :wink:

*gaat blauwe bundel (incl. Labrador) , en Super Mario kopen* :oops: :mrgreen: :wink:

Terug naar “Archief”